پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما-بوئینگ

امضاء قرارداد میان ایران و بوئینگ برای خرید 60 فروند هواپیما

شرکت هواپیمایی آسمان و کمپانی بوئینگ قرارداد تحویل ۶۰ فروند هواپیما امضاء کردند. شرکت هواپیمایی آسمان و کمپانی بوئینگ برای تحویل 60 فروند هواپیمای بوئینگ توافق کردند. طبق قرارداد امضاء شده، هواپیماهای خریداری شده از سوی شرکت آسمان از خانواده بوئینگ 737 MAX است که از سال 2019 میلادی تحویل آنها آغاز می‌شود. مدیر روابط […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

شرکت هواپیمایی آسمان و کمپانی بوئینگ قرارداد تحویل ۶۰ فروند هواپیما امضاء کردند.

شرکت هواپیمایی آسمان و کمپانی بوئینگ برای تحویل 60 فروند هواپیمای بوئینگ توافق کردند.

طبق قرارداد امضاء شده، هواپیماهای خریداری شده از سوی شرکت آسمان از خانواده بوئینگ 737 MAX است که از سال 2019 میلادی تحویل آنها آغاز می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان ضمن تأیید این خبر به خبرنگار فارس گفت: این مراسم در محل ساختمان مرکزی شرکت هواپیمایی آسمان با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و معاونان هواپیمایی آسمان برگزار شد.

بنابراین گزارش این تفاهم‌نامه برای خرید 60 فروند هواپیمای بوئینگ 737 MAX است، امضاء این تفاهم‌نامه پس از یک سال بررسی و چند دوره مذاکره با مقامات شرکت بوئینگ انجام شد.

تحویل این هواپیماها از سال 2019 میلادی آغاز می‌شود و در سال اول 5 تا 10 فروند تحویل شرکت هواپیمایی آسمان خواهد شد؛ تحویل همه 60 فروند هواپیما تا سال 2027 میلادی ادامه دارد.

طبق اعلام هواپیمایی آسمان، در ادامه این قرارداد، قراردادهای آموزشی، ایمنی، فنی و عملیاتی برای این هواپیماها با کمپانی بوئینگ به تدریج امضا می‌شود؛ بوئینگ 727 MAX از سه ماه دیگر برای اولین بار وارد خطوط هواپیمایی دنیا می‌شود.

براساس این گزارش، پیش از این شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم با کمپانی بوئینگ برای خرید 80 فروند هواپیما توافق کرده بود.

منبع: خبرگزاری فارس

سومین ایرباس پسابرجامی امروز وارد خاک ایران می شود

شمارش معکس برای ورود اولین ایرباس ۳۳۰ سری ۲۰۰ به ایران

ادامه مذاکرات با بوئینگ و ایرباس برای خرید هواپیما

هواپیماهای جدید اواخر امسال به ناوگان هوایی اضافه می شوند

صدور مجوز فروش هواپیما به ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی