پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا اپتیما-واردات خودرو

دلیل حذف خودروهای کیا موتورز از لیست ثبت سفارش

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص خودروهای کیا موتورز در سال ۹۶ که مجوز واردات به کشور را پیدا نکرده اند، گفت: تا جایی که من می دانم اطلس خودرو نمایندگی کیا را دریافت کرده ولی شاید این شرکت تأییدیه استاندارد و محیط زیست را دریافت نکرده باشد. به نقل از تسنیم ،فرهاد احتشام زاده […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۶

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در خصوص خودروهای کیا موتورز در سال ۹۶ که مجوز واردات به کشور را پیدا نکرده اند، گفت: تا جایی که من می دانم اطلس خودرو نمایندگی کیا را دریافت کرده ولی شاید این شرکت تأییدیه استاندارد و محیط زیست را دریافت نکرده باشد.

به نقل از تسنیم ،فرهاد احتشام زاده در خصوص حذف اسامی برخی شرکت‌های واردکننده خودرو مانند کیا موتورز ، اوپل، هوندا، آئودی، اشکودا و سئات در سایت ثبت سفارش ، اظهار داشت: صدور مجوز ثبت سفارش خودرو نیازمند سه فاکتور گواهی فعالیت، تأییدیه سازمان استاندارد و محیط زیست است که در این میان ممکن است برخی از شرکت ها در سال جدید نتوانسته باشند این تأییدیه ها را دریافت کنند که این امر باعث شده تا امکان دریافت مجوز ثبت سفارش را پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه تأییدیه استاندارد یک ساله صادر می‌شود و صدور آن نیازمند ارائه مدارک و اسناد مختلف است، افزود: لیست تمام شرکت هایی که مجوز ثبت سفارش درسال ۹۶ را دارند در سایت اصناف درج شده البته ممکن است بررسی برخی شرکتها در روند اداری نمایندگی رسمی بوده و هنوز نتوانسته باشند گواهی فعالیت خودر ا دریافت کنند که این امر طی دو هفته اخیر اجرایی خواهد شد.

رئیس انجمن واردکنندگان خودرو اضافه کرد: تا جایی که من می‌دانم اطلس خودرو نمایندگی کیا را دریافت کرده و شاید حذف آن در لیست ثبت سفارش خودرو به دلیل عدم دریافت تأییدیه‌های استاندارد و محیط زیست باشد.

به گزارش تسنیم، بر اساس جدول منتشر شده در سایت ثبت سفارش لیست جدید خودروهایی که مجوز ثبت سفارش در سال ۹۶ را دارند در سایت ثبتارش اعلام شده است که در این لیست اسمی شرکتهای واردکننده خودروهایی مانند کیا، اوپل، هوندا، آئودی، اشکودا و سئات دیده نمی‌شود.

لیست خودروهای وارداتی مجاز برای ثبت سفارش در سال 96

در سال ۹۵ فعالیت کدام واردکننده‌های خودرو متوقف شد؟

گارانتی 2 ساله اجباری برای خودروهای داخلی و خارجی

از سرگیری شماره گذاری محصولات هوندا

الزام ثبت شماره شناسایی خودروهای وارداتی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی