پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

جزییات شرایط ویژه ورود خودروهای هیبریدی به طرح ترافیک

شهرداری با توجه به آلایندگی بسیار کم خودروهای هیبریدی برای تردد این دست خودروها مجوز ورود به طرح ترافیک را با ۵۰ درصد تخفیف صادر می‌کند. به اطلاع کلیه علاقه مندان و مالکین خودروهای هیبریدی می‌رساند نظر به آلایندگی بسیار پایین خودروهای هیبریدی، مسئولان شهرداری کلانشهر تهران مشوق‌های خاصی را به منظور ترویج فرهنگ استفاده […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۶

شهرداری با توجه به آلایندگی بسیار کم خودروهای هیبریدی برای تردد این دست خودروها مجوز ورود به طرح ترافیک را با ۵۰ درصد تخفیف صادر می‌کند.

به اطلاع کلیه علاقه مندان و مالکین خودروهای هیبریدی می‌رساند نظر به آلایندگی بسیار پایین خودروهای هیبریدی، مسئولان شهرداری کلانشهر تهران مشوق‌های خاصی را به منظور ترویج فرهنگ استفاده از این خودروها ارائه نموده‌اند که صدور آسان مجوز طرح تردد در محدوده طرح ترافیک تهران با تخفیف ویژه از مهم‌ترین آن‌ها است.

بدین ترتیب، تمامی مالکین خودروهای هیبریدی تویوتا و لکسوس می‌توانند به راحتی و با پرداخت 50 درصد هزینه طرح ترافیک (به مبلغ تقریبی 1.2 میلیون تومان)، اقدام به اخذ این مجوز نمایند.

قابل ذکر است هزینه صدور مجوز تردد خودروهای هیبریدی در محدوده طرح ترافیک برای سال 1395 رایگان بود و لیکن مصوبه فوق برای سال 1396 به صورت 50 درصد تخفیف در هزینه صدور این مجوز تغییر یافته است.

آدرس سازمان : تهران، خیابان طالقانی، تقاطع خیابان شریعتی و طالقانی، پارکینگ طبقاتی، طبقه 6، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، واحد صدور آرم طرح ترافیک

اعلام شرایط فروش ویژه خودروهای تویوتا و لکسوس + جزییات (فروردین 96)

تویوتا و لکسوس پرچمدار مطمئن ترین خودروهای جهان

پیش ثبت نام تویوتا C-HR در ایران؛ همزمان با بازارهای جهانی

خودروهای برقی از مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند

برداشته شدن موانع از سر راه شماره گذاری خودروهای برقی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی