پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو-نیسان

دعوت از 50 قطعه ساز برتر ایرانی برای حضور در همایش رنو-نیسان

گروه خودروسازی رنو از 50 قطعه ساز برتر ایرانی برای حضور در همایش بین المللی قطعه سازان رنو-نیسان که قرار است هفته آینده در الجزایر برگزار شود دعوت کرده است. بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت رنو، این همایش فرصتی طلایی برای قطعه سازان ایرانی برای امکان سنجی صادرات و مذاکره با قطعه سازان جهانی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶

گروه خودروسازی رنو از 50 قطعه ساز برتر ایرانی برای حضور در همایش بین المللی قطعه سازان رنو-نیسان که قرار است هفته آینده در الجزایر برگزار شود دعوت کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت رنو، این همایش فرصتی طلایی برای قطعه سازان ایرانی برای امکان سنجی صادرات و مذاکره با قطعه سازان جهانی رنو-نیسان برای سرمایه گذاری مشترک است.

در این همایش که با حضور بیش از هزار تامین کننده داخلی و خارجی از منطقه آفریقا، خاورمیانه و هند، در شهر صنعتی اوران الجزایر برگزار می شود، وزیر صنایع الجزایر و همچنین مدیران ارشد واحد خرید رنو-نیسان نیز حضور دارند.

همایش بین المللی رنو-نیسان

اریک لگراند، معاون خرید رنو در ایران در این باره گفت: “قطعه سازان ایرانی نسبت به سایر کشورها تجربه بیشتری در تولید قطعات پلتفرم ایکس 90 دارند و از این فرصت می توانند برای امکان سنجی صادرات استفاده کنند. این همایش همچنین می تواند باب همکاری تامین کنندگان ایرانی با قطعه سازان بین المللی را برای تولید قطعات پلتفرمهای دیگر باز کند.”

برگزاری این همایش، در راستای استراتژی جهانی رنو برای توانمندسازی تامین کنندگان است. سال گذشته نیز رنو با برگزاری همایش مشابهی در مرکز توسعه و تحقیقات خود در پاریس، فرصت آشنایی و مذاکره قطعه سازان ایرانی با تامین کنندگان جهانی را فراهم کرده بود.

دعوتنامه رسمی این همایش برای حدود 50 گروه قطعه سازی برتر ایرانی از جمله شرکتهای کروز، عظام و جمع سازارسال شده و علاقمندان می توانند با استفاده از لینک ثبت نام برای شرکت در این همایش اعلام حضور کنند.

آغاز فروش محصولات جدید نگین خودرو (فروردین 96)

فروش ماهانه رنو فرانسه به ایران از ۱۵ هزار دستگاه گذشت

تولید رنو سیمبل و رنو داستر در ایران

تولید مستقل خودروهای ارزان قیمت در ایران توسط رنو

نشست خبری طراح ارشد رنو – گزارش اختصاصی

هاکی روی برف با رنو کولئوس جدید (2017)

تعویض طلایی رنو-نیسان! تحلیلی بر تغییرات مدیریتی رنو پارس

نگاهی به تندر۹۰ پیک‌آپ ، باکیفیت ترین پیک‌آپ شهری بازار ایران

تست فنی جامع رنو کولئوس جدید در کویر و کوهستان (گزارش)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی