پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات MG

فروش ویژه محصولات مدیا موتورز (نمایندگی MG) در جشنواره عید باران بهاری

مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG در ایران طرح فروش ویژه خود را با شرایط متنوع در قالب جشنواره “عید باران بهاری” اعلام کرد.    با آغاز اردیبهشت ماه و همزمان با اعیاد مبارک رجب و شعبان، شرکت مدیا موتورز طرح فروش ویژه خود را با تسهیلات متنوع در قالب فروش نقد و اقساط بلند […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

مدیا موتورز نماینده رسمی محصولات MG در ایران طرح فروش ویژه خود را با شرایط متنوع در قالب جشنواره “عید باران بهاری” اعلام کرد.

 

 با آغاز اردیبهشت ماه و همزمان با اعیاد مبارک رجب و شعبان، شرکت مدیا موتورز طرح فروش ویژه خود را با تسهیلات متنوع در قالب فروش نقد و اقساط بلند مدت و بدون کارمزد اعلام کرد، به گونه ای که:

جشنواره فروش مدیا موتور

 

MG GT:

مدیا موتورز محصول جدید اسپرت خود یعنیMG GT   مدل 2016 را با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 115 میلیون تومان  قیمت گذاری کرده است. اما با توجه به شرایط فروش ویژه 6 میلیون تومان تخفیف فروش نقدی و 2 میلیون تومان تخفیف فروش اقساطی منظور می گردد. این خودرو با اقساط 10 و 18 ماهه به فروش می رسد، به گونه ای که در شرایط 10 ماهه کارمزدی در نظر گرفته نشده است. زمان تحویل این خودرو 7 تا 14 روزه کاری می باشد.

MG GS:

شاسی بلند محبوب MG GS مدل 2017 با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 172 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. اما با توجه به شرایط فروش ویژه مدیا موتورز 5 میلیون تومان تخفیف فروش نقدی و 2 میلیون تومان تخفیف فروش اقساطی منظور می گردد. اقساط  8 ،12 و 15 ماهه از جمله ویژگی های این طرح به شمار می رود. در شرایط اقساط 8 ماهه، کارمزدی لحاظ نشده است. زمان در نظر گرفته شده برای تحویل این خودرو 7 تا 30 روزکاری می باشد.

در مورد MG GS بیشتر بدانید:

بررسی فنی MG GS

پیش فروش رسمی هیوندای الانترا جدید +قیمت رسمی

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو (اردیبهشت 96)

آغاز شرایط فروش اقساطی وانت آریسان

محصولات میتسوبیشی را به صورت اقساطی بدون بهره بخرید (اردیبهشت 96)

آغاز پیش فروش کیا اسپورتیج 2017

شرایط فروش رنوهای نگین خودرو با قیمت سال ۹۵

فروش هیوندای سوناتا LF با اقساط ۳۶ ماهه

MG GT تا آخر شهریور به ایران می آید

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی