پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S۵ اتوماتیک

فروش اقساطی شاسی‌بلندهای کرمان موتور در طرح عید تا عید(اردیبهشت 96)

کرمان موتور در قالب طرح عید تا عید فروش ویژه 3 خودروی شاسی بلند خود (جک S5 دنده ای و اتوماتیک، لیفان X60) را با ارائه تسهیلات ویژه از 5 اردیبهشت آغاز می کند. کرمان موتور در قالب طرح عید تا عید فروش ویژه 3 خودروی شاسی بلند خود را با ارائه تسهیلات ویژه از […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

کرمان موتور در قالب طرح عید تا عید فروش ویژه 3 خودروی شاسی بلند خود (جک S5 دنده ای و اتوماتیک، لیفان X60) را با ارائه تسهیلات ویژه از 5 اردیبهشت آغاز می کند.

کرمان موتور در قالب طرح عید تا عید فروش ویژه 3 خودروی شاسی بلند خود را با ارائه تسهیلات ویژه از 5 اردیبهشت آغاز می کند.

در این طرح که از 5 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 22 اردبیهشت ادامه خواهد داشت 3 خودروی جک اس 5 دنده ایی، جک اس 5 اتوماتیک و لیفان ایکس 60 با شرایط پرداخت اقساطی 12 تا 36 ماهه و تحویل 1 ماه به فروش می رسد.

اولین محصولی که توسط کرمان موتوری ها برای عرضه در جشنواره عید تا عید انتخاب شده خودروی شاسی بلند جک S5 اتوماتیک با قیمت نقدی 96 میلیون و 8500 هزار تومان است.

برای خرید این محصول در جشنواره عید تا عید شما می توانید با 3 پیش پرداخت ثبت نام خود را کلید بزنید و از بین رقم های 40، 45 و 50 میلیون تومان یکی را پرداخت و سپس در اقساط 12، 24 و 36 ماه مابقی هزینه خرید خودرو را واریز نمایید.

بیشترین رقم اقساط مربوط اقساط 12 ماهه با پیش پرداخت 20 میلیون تومان است. در این بازه دوازده ماهه باید ماهانه 5 میلیون و 151 هزار تومان واریز نمایید.

زمان تحویل این خودرو یک ماه پس از ثبت نام و سند تا پایان تسویه حساب در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود.

جشنواره عید تا عید کرمان موتور برای 3 محصول جک S5 اتوماتیک، دنده ای و لیفان X60 از 5 اردیبهشت آغاز و تا 22 اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 

 

قیمت جدید هیوندای i10 و هیوندای i20 مشخص شد

قیمت جدید محصولات کرمان موتور در سال ۹۶

شرایط فروش نقدی و اقساطی جک J۵ اعلام شد

کرمان موتور هیوندای النترا تولید می‌کند

شرایط فروش هیوندای i20 و i10 (فروردین 96)

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی