پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو هیبریدی

محکومیت خودروهای پاک به پرداخت هزینه طرح ترافیک

به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران: عده‌ای از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به رایگان شدن طرح ترافیک برای خودروهای هیبریدی رأی مثبت ندادند. به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به رایگان شدن […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

به گفته رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران: عده‌ای از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به رایگان شدن طرح ترافیک برای خودروهای هیبریدی رأی مثبت ندادند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به رایگان شدن طرح ترافیک برای خودروهای هیبریدی اظهار داشت: بنده معتقد بودم که طرح ترافیک باید برای خودروهای هیبریدی رایگان باشد اما این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.

وی افزود: به هر خودرویی طرح نمی دهیم اما کسی که خودروی هیبریدی دارد باید به آن طرح بدهیم اما 50 درصد هزینه را از وی دریافت کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک کسی که خودرو دارد نمی تواند طرح دریافت کند اما پیشنهاد دادم به دلیل اینکه این خودروها آلایندگی ندارند به آن‌ها طرح ترافیک رایگان بدهیم اما این طرح در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب نرسید و عده ای از اعضا به آن رأی مثبت نداند.

دنیامالی افزود: از این پس خودروهای هیبریدی با پرداخت 50 درصد هزینه می توانند طرح ترافیک دریافت کنند.

سیاست‌های متناقض در قبال خودروهای هیبرید

خودروهای برقی از مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند

برداشته شدن موانع از سر راه شماره گذاری خودروهای برقی

جزییات شرایط ویژه ورود خودروهای هیبریدی به طرح ترافیک

20 هزار تومان جریمه به ازای هر ساعت تردد در طرح ترافیک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی