پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-ایساکو

دستاوردهای قابل تقدیر شرکت ایساکو

به گفته سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو ، شرح ماموریت اصلی ما ارائه خدمات پس از فروش به ۶ میلیون خودروی گروه صنعتی ایران خودرو است و ما با هدف قرار دادن این افق، توانستیم در آخرین ارزیابی‌ها، به افزایش ۳۵ امتیازی شاخص رضایت مشتری دست یابیم. در جشنواره نوروزی امسال ۲۶% زمان تعمیرات را کاهش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

به گفته سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو ، شرح ماموریت اصلی ما ارائه خدمات پس از فروش به ۶ میلیون خودروی گروه صنعتی ایران خودرو است و ما با هدف قرار دادن این افق، توانستیم در آخرین ارزیابی‌ها، به افزایش ۳۵ امتیازی شاخص رضایت مشتری دست یابیم.

در جشنواره نوروزی امسال ۲۶% زمان تعمیرات را کاهش دادیم. این حاصل تلاش پرسنل غیور و هماهنگی برنامه‌های شرکت و همکاران است

حسینی: در حال حاضر سیستم هوشمندی در شرکت طراحی شده است که نیازمندی قطعه و تجهیزات لازم نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها را پیش ‌بینی می‌کند.

مدیرعامل ایساکو: هنگام بازدیدهای سرزده از نمایندگی‌ها، به پرسنل شرکت افتخار کردیم. همکاران غیوری که با عِرق به گروه صنعتی ایران‌خودرو صادقانه به هموطنان خدمت می‌کنند.

حسینی در پایان سخنانش ضمن تبریک مجدد اعیاد شعبانیه و روز جانباز از دلاور مردانی یاد کرد که آرامش و امنیت امروز این مرز و بوم دستاورد همت و از جان گذشتگی آنان است.

در ادامه این مراسم از پرسنل بازنشسته و کارگران نمونه سال ۹۵ در جمع معاونین و مدیران تقدیر شد.

 

تجلیل از پرسنل بازنشسته و کارگران نمونه سال 95 ایران خودرو

 

کلینیک های تخصصی در نقاط فاقد تعمیرگاه مرکزی

بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

ایران خودرو کرمانشاه آماده تولید آزمایشی

گزارشی از آمار تولید و فروش محصولات ایران خودرو

کارنامه جشنواره خدمات نوروزی ایساکو

حمل رایگان خودرو های مشمول گارانتی تا تعمیرگاه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی