به گفته سید رضا حسینی مدیرعامل ایساکو ، شرح ماموریت اصلی ما ارائه خدمات پس از فروش به ۶ میلیون خودروی گروه صنعتی ایران خودرو است و ما با هدف قرار دادن این افق، توانستیم در آخرین ارزیابیها، به افزایش ۳۵ امتیازی شاخص رضایت مشتری دست یابیم. در جشنواره نوروزی امسال ۲۶% زمان تعمیرات را کاهش […]
در جشنواره نوروزی امسال ۲۶% زمان تعمیرات را کاهش دادیم. این حاصل تلاش پرسنل غیور و هماهنگی برنامههای شرکت و همکاران است
حسینی: در حال حاضر سیستم هوشمندی در شرکت طراحی شده است که نیازمندی قطعه و تجهیزات لازم نمایندگیها و فروشگاهها را پیش بینی میکند.
مدیرعامل ایساکو: هنگام بازدیدهای سرزده از نمایندگیها، به پرسنل شرکت افتخار کردیم. همکاران غیوری که با عِرق به گروه صنعتی ایرانخودرو صادقانه به هموطنان خدمت میکنند.
حسینی در پایان سخنانش ضمن تبریک مجدد اعیاد شعبانیه و روز جانباز از دلاور مردانی یاد کرد که آرامش و امنیت امروز این مرز و بوم دستاورد همت و از جان گذشتگی آنان است.
در ادامه این مراسم از پرسنل بازنشسته و کارگران نمونه سال ۹۵ در جمع معاونین و مدیران تقدیر شد.
دیدگاه خود را بنویسید