پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوربین های کنترل ترافیکی

رصد بیش از نیمی از تخلفات رانندگی با دوربین‌

١٢ درصد تخلفات در معابر برون شهری در سال گذشته از طریق دوربین های هوشمند رصد شده‌اند. این در حالیست که در همین مدت، در معابر درون شهری، ٥٢ درصد تخلفات رانندگی به وسیله دوربین ها رصد، پایش و ثبت شد. به نقل از فارس، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر، […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

١٢ درصد تخلفات در معابر برون شهری در سال گذشته از طریق دوربین های هوشمند رصد شده‌اند. این در حالیست که در همین مدت، در معابر درون شهری، ٥٢ درصد تخلفات رانندگی به وسیله دوربین ها رصد، پایش و ثبت شد.

به نقل از فارس، رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر، افزود: استان هایی که طی سال ٩٥ بیشترین استفاده از دوربین های هوشمند را داشته اند، به ترتیب، تهران، قم، اصفهان، فارس و خراسان رضوی هستند.

سرهنگ کرمی اسد در ادامه توضیح داد: این در حالیست که در معابر درون شهری همچنان رتبه اول ثبت تخلفات رانندگی به وسیله دوربین به تهران می رسد که دلیل آن تعداد بیشتر دوربین‌ها در این استان است.

وی افزود: بعد از تهران استان های خراسان رضوی و اصفهان در رتبه‌های بعدی کنترل تخلفات به وسیله دوربین‌ها قرار دارند که دلیل آن توسعه تجهیزات هوشمند دوربین ها در کلانشهرهاست.

نصب بیش از 3500 سامانه کنترل حمل و نقل هوشمند در جاده ها

آشنایی با جزییات دوربین های کنترل ترافیکی پایتخت

گواهینامه رانندگی ایران در چند کشور اعتبار دارد؟

دیرکرد جرائم رانندگی در چه صورت بخشیده می شود؟

جریمه دو برگی چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی