پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس-1

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه، همزمان با اهدای 16 دستگاه از این خودرو به خانواده شهدای پلاسکو صورت می گیرد.  مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود و 16دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش نشان حادثه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه، همزمان با اهدای 16 دستگاه از این خودرو به خانواده شهدای پلاسکو صورت می گیرد.

 مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تحویل نخستین سری محصولات دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود و 16دستگاه نخست تولیدی از این محصول به پاس ایثارگری شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به خانواده این عزیزان اهدا خواهد شد.

مهندس هاشم یکه زارع اظهار کرد: پس از آنکه طرح پیش فروش محصول دنا پلاس ایران خودرو چندی پیش و یک روز پس از افتتاح خط تولید آن توسط رئیس جمهوری اجرا شد، تحویل سری نخست این محصولات از مردادماه آغاز خواهد شد.


وی افزود: همانطور که در مراسم آغاز تولید انبوه دنا پلاس اعلام شد، 16دستگاه نخست دنا پلاس خروجي از خطوط توليد ايران خودرو، به خانواده هاي آتش نشانان پلاسکو اهدا خواهد شد.

مهندس یکه زارع گفت: هزينه خريد اين خودروها توسط كارگران و صاحبان كارگاه ها و كارخانه هاي قطعه سازي بخش خصوصي و كارگران گروه صنعتي ايران خودرو تامين شده که مردادماه تحویل خانواده شهدای آتش نشان پلاسکو خواهد شد.گفتنی است،

دنا پلاس، محصولي است كه با همت و بهره گیری از دانش فنی متخصصان ایرانی و تکنولوژی روز دنیا در گره صنعتي ايران خودرو توليد شده است. این محصول مطابق با فناوری های نوین خودروسازي به روز رسانی شده است.

دنا پلاس

شرایط فروش قطعی و فوری محصولات ایران خودرو (خرداد 96)

تاخت و تاز ایران خودرو در عرصه صادرات خودرو

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

دور دوم پیش فروش دنا پلاس امروز آغاز می شود

قیمت دنا پلاس مشخص شد

آغاز توليد انبوه دناپلاس و پژو ۲۰۰۸ با حضور رئيس جمهوري

اعلام شرایط پیش فروش + بررسی دنا پلاس

طراحی نخستین پژو 207i صندوقدار در ایران و معرفی دنا پلاس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی