پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008

تقویت گمانه زنی ها در خصوص تاریخ عرضه پژو 2008

گمانه زنی های زیادی در مورد تاریخ عرضه پژو 2008 به عنوان جدیدترین و پر سر و صداترین محصول ایران خودرو مطرح شده و خیلی از علاقه مندان منتظر عرضه این خودرو روز اروپا در ایران هستند. چند روز پیش خبری مبنی بر سفر مدیر عامل پژو به ایران منتشر کردیم. گویا در این سفر […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۶

گمانه زنی های زیادی در مورد تاریخ عرضه پژو 2008 به عنوان جدیدترین و پر سر و صداترین محصول ایران خودرو مطرح شده و خیلی از علاقه مندان منتظر عرضه این خودرو روز اروپا در ایران هستند.

چند روز پیش خبری مبنی بر سفر مدیر عامل پژو به ایران منتشر کردیم. گویا در این سفر وی در جلسه ای با مدیران ایران خودرو در خصوص زمان آغاز عرضه ی این خودرو در بازار ایران گفتگو کرده و زمان پیش فروش را نیز مقرر کرده اند.

بر اساس گمانه زنی‌هایی که منابع و نشریات خودرویی انجام داده اند پژو 2008 قرار است از ابتدای خرداد ماه پیش فروش شود که برخی احتمال داده اند آغاز این پیش فروش هم زمان با سوم خرداد و به مناسبت سال روز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

در صورتی که پیش فروش این خودرو در ماه خرداد آغاز شود در این صورت در تابستان شاهد تحویل خودروها به خریداران خواهیم بود. قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز چیزی حدود ۹۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

به احتمال زیاد پیش پرداخت پژو 2008 حدود 45 میلیون تومان خواهد بود و مطالب عنوان شده قطعی نیست و در صورت انتشار خبرهایی مبنی بر تاریخ عرضه 2008 از طرف ایران خودرو، این اخبار در پایگاه خبری جوان خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

شرایط فروش ویژه نقد و اقساطی ھايما S7 اتوماتیک

تحویل دنا پلاس ایران خودرو از مردادماه آغاز می شود

شرایط فروش نقدی و اعتباری سوزوکی گرندویتارا فیس لیفت

شرایط فروش قطعی و فوری محصولات ایران خودرو (خرداد 96)

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

تاخت و تاز ایران خودرو در عرصه صادرات خودرو

شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ را بشناسید

تاریخ عرضه پژو 2008 از زبان مدیرعامل ایدرو

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

توليد پژو ٢٠٠٨ در سالن شماره يك ايران خودرو در حال انجام است

قیمت احتمالی پژو 2008 مشخص شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی