پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو ارومیه

نمایشگاه خودرو البرز اولین رویداد خودرویی سال 96

چهارمین نمایشگاه خودرو البرز به عنوان اولین رویداد خودرویی کشور در سال ۹۶، با حضور متنوع شرکت­ ها و برندها و استقبال مشارکت کنندگان مواجه شده که در مقایسه با دوره ­های قبل بی سابقه است. به نقل از تانا، تنوع برند در بخش خودروهای سواری و افزایش استقبال از سوی تولیدکنندگان و تامین کنندگان […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۶

چهارمین نمایشگاه خودرو البرز به عنوان اولین رویداد خودرویی کشور در سال ۹۶، با حضور متنوع شرکت­ ها و برندها و استقبال مشارکت کنندگان مواجه شده که در مقایسه با دوره ­های قبل بی سابقه است.

به نقل از تانا، تنوع برند در بخش خودروهای سواری و افزایش استقبال از سوی تولیدکنندگان و تامین کنندگان قطعات و مجموعه­ های خودرو و حضور شرکت های تازه وارد علاوه بر مشارکت­ کنندگان سنتی از ویژگی­ های این دوره نمایشگاه نسبت به سه دوره قبل است.

برپایه این گزارش در بخش خودرو، حضور شرکت­ های ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، جهان نوین آریا(نیسان)، آرین موتور(میتسوبیشی)، مدیران خودرو و کارمانیا، قطعی و در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

همچنین بخش قطعات و مجموعه­ های خودرو نیز به دلیل جذابیت بازار البرز مورد توجه تولیدکنندگان و تامین کنندگان قرار گرفته و در دوره چهارم برای اولین بار مشارکت کنندگان بخش قطعات در سالن اختصاصی و مجزا حضور می­ یابند.

این گزارش می­ افزاید با توجه به تمایل به مشارکت شرکت­ های ستاره ایران(مرسدس بنز)، آسان موتور(هیوندایی)، اطلس خودرو(کیا) و کرمان موتور از طریق نمایندگی­ های استانی خود، بخش خودرو سواری با گستردگی بیشتر برپا خواهد شد.

خاطر نشان می­ شود نمایشگاه خودرو البرز از تاریخ 13 تا 16 تیرماه و در 4 بخش اصلی خودرو (سواری، تجاری)، قطعات و مجموعه­ های خودرو، دوچرخه و موتور سیکلت برگزار خواهد شد. چهارمین نمایشگاه خودرو البرز با استقبال بی سابقه مواجه شده است.

هیاهوی خودرویی در نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه

دست پر سایپا در نمایشگاه خودرو بغداد

برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در تیر ماه

ایران خودرو با دست پر به عمان می رود

برپایی نمایشگاه خودرو تهران پس از 11 سال

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان از 5 بهمن ماه

آغاز به کار هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو کرمان در هفته جاری

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی