پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ترافیک اسپیس کلاس

رونمایی از ون جدید رنو در جشنواره فیلم کن

شرکت فرانسوی رنو به پشتوانه هفتاد سال همکاریش با جشنواره فیلم کن نسخه جدیدی از ون traffic به نام Space Class را در طی این رویداد رونمایی کرد. رنو تصمیم دارد تا جایگاه خود در بازار ون را با تمرکز بر بازار ون های با کیفیت و با محوریت راحتی و ظرفیت بالا بازیابی کند. […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ خرداد ۱۳۹۶

شرکت فرانسوی رنو به پشتوانه هفتاد سال همکاریش با جشنواره فیلم کن نسخه جدیدی از ون traffic به نام Space Class را در طی این رویداد رونمایی کرد.

رنو تصمیم دارد تا جایگاه خود در بازار ون را با تمرکز بر بازار ون های با کیفیت و با محوریت راحتی و ظرفیت بالا بازیابی کند. این شرکت می کوشد با عرضه محصولاتی با 9 نفر ظرفیت با برندهای مدعی همچون مرسدس بنز رقابت نماید.

با توجه به ساختار طراحی این ون می توان بیش از 50 چینش مختلف را برای صندلی ها انتخاب کرد و ردیف های دوم و سوم را کاملا به صورت سفارشی طراحی نمود.

ازدیگر ویژگی های این خودرو می توان به شیشه های عقب دودی، سامانه تهویه هوا و چراغ های LED مجزا برای هر سرنشین و روکش سفارشی چرم صندلی ها اشاره کرد. به علاوه آن که صندلی های چرخان امکان تبدیل این خودرو به یک دفتر کار سیار را فراهم می کند.

به همین دلیل در بخش هایی از خودرو پریزهای برق 220 ولت و سوکت های USB شارژ وسایل الکترونیکی تعبیه شده است.

از سویی دیگر صندلی راننده دارای کیفیت بهتری است و فرمان صندلی وی به روکش چرم مرغوب تری مجهز است. از دیگر امکانات تعبیه شده برای راننده می توان به محفظه های مختلف نگهداری اشیاء، تزئینات مشکی و کرومی، سامانه رهیاب ماهواره ای و صفحه نمایشگر هفت اینچی لمسی اشاره کرد.

منبع: خبر خودرو

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

مزایای گیربکس جدید محصولات تولیدی رنو در ایران

آشنایی با نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

ایران ششمین بازار بزرگ رنو فرانسه

منتظر نسل جدید ب ام و سری ۸ باشید

همه چیز در مورد استلویو، اولین شاسی بلند آلفارومئو

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی