پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ رانگلر 2018

از خودروهای جدید لو رفته چه خبر؟

عکاسان جاسوسی یا همان پاپاراتزی ها در همه جا حاضر هستند. یکی از خبرسازترین عکس های منتشر شده در دنیای خودرو، عکس های جاسوسی یا اسپای شات هایی است که از خودروهای جدید قبل از معرفی رسمی و در حال تست های پیش از تولید گرفته می شود. در اینجا به چند خودرو جدید پرداختیم […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۶

عکاسان جاسوسی یا همان پاپاراتزی ها در همه جا حاضر هستند. یکی از خبرسازترین عکس های منتشر شده در دنیای خودرو، عکس های جاسوسی یا اسپای شات هایی است که از خودروهای جدید قبل از معرفی رسمی و در حال تست های پیش از تولید گرفته می شود. در اینجا به چند خودرو جدید پرداختیم که تصاویر جاسوسی آن ها به تازگی منتشر شده است.

 

تصویر جاسوسی بنز g کلاس

مرسدس بنز G کلاس جدید با تغییرات حساب شده:

مرسدس با گذشت 38 سال از تولید کلاس G با بدنه ای بی تغییر اکنون تصمیم دارد در سال جاری مدل جدیدی از این خودرو را معرفی کند. برجسته ترین تغییر در مدل جدید این خودرو بدنه ای عریض تر خواهد بود که گفته می شود در حدود 10 سانتی متر افزایش یافته است.

کلاس G جدید دارای دماغه ای عریض تر، فرمان electro-mechanical و سیستم تعلیق مستقل در جلو نیز خواهد بود. البته ساختار کلی این خودرو با نیم رخ جعبه ای شکل و شیشه جلوی شیب دار حفظ خواهد شد.

به گفته برخی منابع، استفاده از مواد سبک در ساخت این خودرو به کاهش وزن 200 کیلوگرمی آن کمک خواهد کرد. نیروی این خودرو از موتورهای شش سیلندر خطی با قدرت های 300 و 360 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 9-G Tronic تامین خواهد شد.

نسخه عملکرد بالای G63 نیز اندکی پس از معرفی نسخه های دیگر این خودرو عرضه خواهد شد. این نسخه دارای سپرهای جلو و عقب تهاجمی تر، هواکش های مازاد و لوله اگزوز مناسب تر به همراه گلگیرهای برجسته تر خواهد بود.

تصویر جاسوسی هیوندای ولاستر

هیوندای ولاستر 2019 هیجان انگیزتر از قبل:

هیوندای در سال 2011 ولاستر را به عنوان کوپه ای اسپرت در بازارهای جهانی معرفی کرد.

اکنون شش سال از عرضه این خودرو می گذرد و زمان به روز رسانی آن فرا رسیده است. تصاویر فاش شده اخیر نشان می دهند که هیوندای ولاستر 2019 اکنون با تغییراتی ظاهری در دست ساخت است. این خودرو در حال تست در خیابان های اورنج کانتی کالیفرنیا دیده شده است.

چنان چه در تصاویر فاش شده دیده می شود، این خودرو پوشش استتاری کاملی دارد که طراحی و ظاهر جدید آن را پنهان کرده است. اما برخی عناصر همچون رینگ های آلیاژی و چراغ های جلو و عقب نوین آن مشخص هستند. قسمت پشت این خودرو عریض تر از مدل قبلی آن است که فضای بیش تری را برای سرنشینان عقب فراهم می سازد اما نیم رخ کلی آن مشابه نسل قبلی باقی مانده است.

نیروی ولاستر از موتور 1.6 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 140 اسب بخار و 2.0 لیتری دمش طبیعی با قدرت 201 اسب بخار تامین می شود. اخیرا این خودروساز کره ای تایید کرده است که i30 N دو در ساخته می شود که می تواند بیانگر آن باشد که به زودی شاهد نسخه ای با نشان N از ولاستر نخواهیم بود.

گمان می رود ولاستر جدید اوایل سال 2018 رونمایی شده و در بازارهای بین المللی به فروش برسد.

تصویر جاسوسی جیپ رنگلر

جیپ رانگلر 2018 جانشین مدل اسکرامبلر:

ما قبلاً جیپ رانگلر مدل 2018 را چندین بار دیده‌ایم و اکنون این شانس را داریم تا نگاهی دقیق‌تر به نسخه پیکاپ آن داشته باشیم.

این خودرو که قرار است نخستین تراک جیپ پس از مدل کومانچه باشد، جانشین مدرن اسکرامبلر جا پای مدل رانگلر آنلیمیتدمی‌گذارد و یک کابین 4 درب با یکقسمت بار کوچک در عقب خود دارد. استفاده از پوشش کاورهای سنگین روی خودرو جزئیات طراحی بدنه آن را پنهان کرده، ولی می‌توانیم ببینیم که این مدل یک سقف خاص با پنجره عقب بزرگ خواهد داشت.

همانند مدل استاندارد، این پیکاپ از قطعات آلومینیوم مختلفی برای کاهش وزن و افزایش بهره وری سوخت استفاده خواهد کرد. جیپ جزئیات زیادی در مورد موارد فنی خودرو منتشر نکرده ولی شایعاتی وجود دارند که کاپوت و درب‌های خودرو نیز از آلومینیوم ساخته خواهند شد.

کابین این تراک به احتمال زیاد مشابه نسخه‌های دیگر رانگلر خواهد بود، بنابراین مشتریان می‌توانند منتظر یک فرمان سه پر، تریم رنگی و تزئینات کرومی باشند. این مدل همچنین ممکن است یک سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnectبا صفحه نمایشی 8.4 اینچی و همچنین آپشن هایی مانند فرمان گرم شونده داشته باشد.

اخیراً گزارشی منتشر شده بود که طبق آن رانگلر جدید شش آپشن موتور مختلف خواهد داشت که شامل دو نسخه از موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو و دو نسخه از موتور شش سیلندر V شکل 3.6 لیتری پنتا استار می‌شود. جیپ همچنین ممکن است یک موتور 2.2 لیتری 4 سیلندر دیزلی و یک موتور 3 لیتری V6 اکو دیزل را نیز برای این مدل عرضه کند.

تصویر جاسوسی ب ام و z4

خانه تکانی ب ام و Z4 :

مجموعه جدید تصاویر فاش شده از ب ام و Z4 اطلاعاتی از این رودستر جدید ب ام و را نشان می دهند.

به لطف تصاویر واضح منتشر شده از داشبورد این خودرو می توان ورقه قرار گرفته روی آن را دید که این نمونه آزمون را توضیف می کند و به نظر می رسد نسخه ای از Z4 S20i باشد که از موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 240 فوت پوند بهره می برد. یک گیربکس دستی شش سرعته نیز در داخل این خودرو دیده می شود.

انتظار می رود نیرومحرکه ای هیبریدی به همراه موتور شش سیلندر توربوشارژ بزرگ تر نیز برای این خودرو ارائه شود. Z4 جدید به لطف پلتفرم نوین ساخته شده با همکاری تویوتا، وزنی کم تر از مدل کنونی خود خواهد داشت.

Z4 جدید تا قبل از پایان سال 2017 به صورت تولیدی معرفی شده و گمان می رود در سال 2018 وارد نمایندگی های فروش شود.

منبع: خبرخودرو

تویوتا کمری ۲۰۱۸ با ۲ مدل مختلف به بازار می‌آید

اطلاعاتی درباره شارژ بی‌سیم خودروهای الکتریکی

رونمایی از ون جدید رنو در جشنواره فیلم کن

منتظر نسل جدید ب ام و سری ۸ باشید

همه چیز در مورد استلویو، اولین شاسی بلند آلفارومئو

از رویا تا واقعیت خودرو سنگین تسلا

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی