پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا سراتو سایپا آپشنال

عرضه سراتو سایپا برای نخستین بار در بورس کالا

برای نخستین‌بار 50 دستگاه خودروی سراتو محصول شرکت سایپا با قیمت پایه 872 میلیون و 604 هزار و 446 ریال در بورس کالای ایران عرضه می‌شود. چندی پیش خودروی سراتو یکی از محصولات گروه سایپا در بورس کالای ایران پذیرش شد تا سایپا بتواند پس از عرضه فیزیکی، از طریق انتشار اوراق سلف موازی برای […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۸ خرداد ۱۳۹۶

برای نخستین‌بار 50 دستگاه خودروی سراتو محصول شرکت سایپا با قیمت پایه 872 میلیون و 604 هزار و 446 ریال در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

چندی پیش خودروی سراتو یکی از محصولات گروه سایپا در بورس کالای ایران پذیرش شد تا سایپا بتواند پس از عرضه فیزیکی، از طریق انتشار اوراق سلف موازی برای این محصول خود تامین مالی کند. به این ترتیب امیدنامه پذیرش و درج سراتو در سایت رسمی بورس کالا قرار گرفت و امروز هشتم خرداد برای نخستین بار 50 دستگاه سراتو روی تابلوی معاملات می رود.

نگاهی به اطلاعیه عرضه سراتو در بورس کالا نشان می دهد که این خودرو 2000cc آپشنال EFS با رنگ های سفید 20 دستگاه، نقره ای 10 دستگاه، قرمز 10 دستگاه و آبی 10 دستگاه در بورس کالا عرضه می شود.

همچنین مبالغ مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، بیمه ، شماره گذاری و خدمات جمعا به مبلغ 118میلیون و 305 هزار و 554 ریال مازاد بر قیمت پایه از خریدار دریافت می شود.

انتخاب رنگ به دلخواه مشتری خواهد بود اما تخصیص رنگ و اولویت بندی براساس سفارش گذاری صورت خواهد پذیرفت و عرضه به صورت نگهداری وجه است.

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

شرایط پیش فروش نقدی و لیزینگی زامیاد (ویژه آزاد سازی خرمشهر )

دلیل اختلاف قیمت خودروها در کارخانه و بازار

سیتروئن C4 تابستان به بازار می‌آید

شرایط فروش محصولات سایپا ویژه هموطنان خوزستانی

شرایط فروش نقد، اقساط و لیزینگ محصولات سایپا اعلام شد

شرایط فروش ویژه محصولات پارس خودرو (به مناسبت آزادسازی خرمشهر)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی