پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا تقی زاده-سایپا

رشد شاخص‌های گروه سایپا در ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارشهای شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران و نظر سنجی های بعمل آمده از مشتریان و اطلاعات و آمار وزارت صنعت و معدن ،گروه خودروسازی سایپا رشد چشمگیری در شاخص های ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران داشته است. به گزارش سایپا نیوز، رضا […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارشهای شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ایران و نظر سنجی های بعمل آمده از مشتریان و اطلاعات و آمار وزارت صنعت و معدن ،گروه خودروسازی سایپا رشد چشمگیری در شاخص های ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران داشته است.

به گزارش سایپا نیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: در چهار شاخص مهم و اساسی شامل کیفیت خودروهای تولیدی ، رضایت مشتریان از خدمات فروش و خدمات پس از فروش و سهم بازار فروش رشد چشمگیر داشته ایم، بطوری که با افزایش 17/5 درصدی کیفیت خودروهای تولیدی (تعداد ستاره ها ) و همچنین افزایش 9 درصدی شاخصهای رضایت مشتریان از خدمات فروش و 5/5 درصد از خدمات پس از فروش سهم بازار این گروه را از 33 درصد کل بازار به 42 درصد افزایش یافت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برخی از عوامل موثر در این ارزیابی گفت: بهره برداری از شبکه توانمند فروش و خدمات پس از فروش، تعریف و اجرای چندین  پروژه در زمینه ارتقای کیفیت محصولات، تنوع در روش های فروش، اطلاع رسانی مناسب به مشتریان ، توجه به نظرات مشتریان و صاحبنظران از جمله عوامل رشد توامان کیفیت و کمیت فروش محصولات و خدمات پس از فروش به آنها است.

وی در خصوص عملکرد مناسب خودروسازان در سال های اخیر افزود: در گذشته نه چندان دور خریداران خودرو مجبور به خرید خودروهای دست دوم بدون گارانتی با هزینه های  سنگین مالی از مبادی های مختلف بودند که پس از تغییر رفتار مناسب خودروسازان، متناسب با توان خریداران این دسته از مشتریان به خرید خودروی صفر کیلومتر روی آورده  و امکان خرید خودروهای مختلف با تسهیلات مناسب با پایین ترین نرخ و با گارانتی مطمئن ایجاد شده است.

تقی زاده با بیان فراز و نشیب در هر تجارتی گفت: بروز رونق و کسادی در هر قسمتی از تجارت ممکن است و به جای اظهار نظر های خارج از اصول باید به فکر راه حل اساسی بود آنچنان که با ورود اینترنت به زندگی افراد چاپخانه های روزنامه ها در اکثر کشورها کم رونق شدند ولی آن ها که خود را بروز نمودند از این وضعیت نجات یافتند. بنابراین لازم است واحد های کم رونق اقتصادی در بخش خودرو در داخل خود عارضه یابی نموده و با دادن اطلاعات غیر کارشناسی به دیگران اتهام بی اساس وارد ننمایند.

ایشان در خصوص الزام رعایت مصوبات شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو توسط شرکتهای تولید کننده افزود:  افزایش قیمت نهادهای تولیدی، افزایش نرخ تورم، افزایش قیمت های بیمه و … از عوامل موثر در افزایش قیمت خودرو است که با توجه به رشد این عوامل طی یک سال اخیر، با تایید شورای رقابت شاهد افزایش قیمت خودروها در آینده نزدیک خواهیم بود.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به انعطاف پذیری و بروز بودن این گروه عظیم خودروسازی گفت: عرضه سراتو در بازار بورس نشان از پیشرو بودن در تنوع عرضه و شفاف بودن معاملات و اطمینان از تناسب کیفیت و قیمت خودروهای شرکت سایپاست که سرعت خرید خودروهای مذکور در بورس بطور کامل این ادعاها را اثبات می کند.

رده بندی کیفیت خودروهای تولید داخل (اردیبهشت ۹۶)

سراتو آپشنال ظرف یک هفته به همراه کارت طلایی تحویل می شود

رشد تولید و فروش محصولات گروه سایپا در اردیبهشت ماه 96

عرضه سراتو سایپا برای نخستین بار در بورس کالا

سیتروئن C4 تابستان به بازار می‌آید

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

یکه تازی سایپا در بورس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی