پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا اپتیما 2017

کیا اپتیما 2017 از تست های تصادف سخت سربلند بیرون آمد

کیا اپتیما 2017 موفق به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی جاده‌ها در ایالات متحده (IIHS) شده است. این امتیاز تنها به خودروهایی تعلق می‌گیرد که پس از ماه مارس سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند و به سیستم پیشگیری از تصادف جلوی انتخابی و چراغ‌‌های جلوی LED با کمک نور بالا مجهز هستند. […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶

کیا اپتیما 2017 موفق به کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی جاده‌ها در ایالات متحده (IIHS) شده است.

این امتیاز تنها به خودروهایی تعلق می‌گیرد که پس از ماه مارس سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌اند و به سیستم پیشگیری از تصادف جلوی انتخابی و چراغ‌‌های جلوی LED با کمک نور بالا مجهز هستند. کیا اپتیما 2017 در هر ۵ تست تصادف امتیاز خوبی را به خود اختصاص داده‌، در حالی که سیستم پیشگیری از تصادف جلوی انتخابی آن امتیاز برتر را کسب کرده است.

این خودرو با تجهیز چراغ‌های جلوی LED با کمک نور بالا توانست امتیاز خوب را در تست چراغ‌های جلو از این موسسه کسب کند. یک خودرو برای کسب امتیاز Top Safety Pick+ 2017 موسسه بیمه ایمنی جاده‌ها در ایالات متحده باید در هر ۵ تست تصادف امتیاز خوب را کسب کند که این مجموع امتیازها شامل برخورد اندک از جلو، برخورد شدید از جلو، تصادف از کنار، مقاومت سقف و محافظت سر است.

هم چنین این خودرو باید امتیاز پیشرفته یا برتر را در پیشگیری از تصادف جلو کسب کند. در سال جدید، امتیازهای خوب یا قابل‌قبول نیز به رتبه‌بندی‌های تست چراغ‌های جلوی این موسسه اضافه شده است.

تقابل DS5LS تازه وارد و کیا اپتیما JF پرفروش

بررسی اختصاصی نسل جدید کیا اپتیما

نبرد سدان‌های کره‌ای – کیا اپتیما بخریم یا هیوندای سوناتا؟

آسمان آبی با کیا اپتیما هیبرید

کیا استینگر برگ برنده کره‌ای‌ها در سال ۲۰۱۷

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی