پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی gc6

آغاز مجدد فعالیت خودروسازان بم با جیلی GC6

خودروسازان بم فروش جیلی GC6 رقیب ارزان قیمت خودروهای اتوماتیک بازار ایران را از شنبه 20 خرداد 96 آغاز می‌کند. از شنبه بیستم خرداد ماه، پیش فروش خودرو جیلی مدل GC6 توسط شرکت خودروسازان بم  آغاز خواهد شد. GC6 به عنوان یک خودرو باکیفیت‌ و ارزان قيمت اتوماتیک در بازار ایران حضور پیدا می کند. تولید […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶

خودروسازان بم فروش جیلی GC6 رقیب ارزان قیمت خودروهای اتوماتیک بازار ایران را از شنبه 20 خرداد 96 آغاز می‌کند.

از شنبه بیستم خرداد ماه، پیش فروش خودرو جیلی مدل GC6 توسط شرکت خودروسازان بم  آغاز خواهد شد. GC6 به عنوان یک خودرو باکیفیت‌ و ارزان قيمت اتوماتیک در بازار ایران حضور پیدا می کند.

تولید جیلی GC6 در ایران و عرضه آن با قیمت 47 میلیون و 800 هزارتومان، معادلات بازار خودروهای اتوماتیک زیر 50 میلیون تومان را برهم می ریزد. این در حالی است که خودروسازن بم در آینده‌‌ای نه چندان دور، اقدام به عرضه نسل سوم محصولات جیلی نیز خواهد کرد.

گفتنی است زمان تحویل خودرو نیز از شهریور ماه اعلام شده است.

جیلی gc6

در اختیار گرفتن مالکیت ولوو سوئد توسط جیلی، رشد چشمگیر و قابل توجهی را برای این خودروساز چینی به ارمغان آورد. نسل جدید محصولات این شرکت از نظر ویژگی های فنی و کیفی، وضعیتی رقابتی با خودروسازان کره ای دارند و ارتباط با ولوو باعث شده تا محصولات جیلی از نظر ایمنی نیز وضعیت مناسبی میان هم وطنان خود داشته باشند.

گروه خودروسازان بم با آغاز پیش فروش جیلی GC6 سدان از روز شنبه، بار دیگر فعالیت خود را در بازار پر هیاهو خودرو ایران آغاز می کند. جیلی GC6 یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 105 اسب‌بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر را در دل خود جای داده. این پیشرانه با جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک جفت می شود و باید گفت این چینی تازه وارد رقبایی نظیر تندر 90 اتوماتیک را در مقابل خود می بیند.

جیلی gc6

البته جیلی GC6 با بهره بردن از ترمز‌های دیسکی در چهار چرخ، دو کیسه هوا، سنسور دنده عقب، چراغ‌های روشنایی روز، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 7 اینچی با قابلیت کنترل از روی فرمان و اتصال به تلفن همراه، آینه‌های کناری برقی به همراه گرمکن و پوشش چرمی صندلی‌ها و فرمان، فهرست آپشن پربارتری نسبت به رقبای هم قیمت خود دارد.

 

استیشن جیلی ، در دام شکارچیان!

رونمایی از جیلی GC6 توسط بم خودرو

رونمایی جیلی از برنده آسان !

تاکسی‌ های جدید جیلی در لندن

جزییات فروش و تحویل پژو ۲۰۰۸

فروش نقدی و اقساطی هوندا توسط گلرنگ موتور فامیلی (خرداد96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی