پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارپینو- تاکسی آنلاین

پراید هم به جمع کارپینویی‌ها آمد

علی‌رغم اینکه قرار بود در اپ کارپینو (عضو جدید در جمع تاکسی‌های آنلاین) از خودروهای با کیفیت برای جابجایی مسافران استفاده شود، حالا سازمان تاکسیرانی عقب نشینی کرده و در فراخوانی به دارندگان تاکسی پراید درصورت تمایل برای عضویت در این اپلیکیشن درخواست همکاری داده است. به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تاکسیرانی جهت […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

علی‌رغم اینکه قرار بود در اپ کارپینو (عضو جدید در جمع تاکسی‌های آنلاین) از خودروهای با کیفیت برای جابجایی مسافران استفاده شود، حالا سازمان تاکسیرانی عقب نشینی کرده و در فراخوانی به دارندگان تاکسی پراید درصورت تمایل برای عضویت در این اپلیکیشن درخواست همکاری داده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تاکسیرانی جهت رقابت با دو اپ موبایلی تاکسی آنلاین (اسنپ و تپسی)، در اسفندماه سال گذشته از اپلیکیشنی تحت عنوان کارپینو رونمایی کرد و این اپلیکیشن بنابه گفته مسئولان شهرداری نخستین اپ مجازی است که در حوزه حمل و نقل فعالیت خود را آغاز کرده است.

کارپینو با اسنپ و تپسی رقابت می‌کند و از آنجایی که فعالیت این تاکسی های آنلاین صدای قشر زحمت کش تاکسیرانان را درآورده بود، کارپینو آمده تا درآمد این قشر زحمتکش را افزایش دهد.

رضا قاضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: در اپ کارپینو صرفا خودروهای با کیفیت برای جابه جایی مسافر پیش بینی شده است. حتی یک دستگاه تاکسی پراید در مجموعه تاکسی اینترنتی وجود ندارد.

بر همین اساس با توجه به صحبت های مسئولان سازمان تاکسیرانی قرار بود در اپ کارپینو از پراید استفاده نشود اما با گذشت زمان تاکسیرانی عقب نشینی کرد و در فراخوانی از دارندگان تاکسی پراید خواست تا در صورت تمایل تاکسیرانان کد ملی و شماره همراه خود را به این سازمان تحویل دهند.

در حال حاضر اپلیکیشن کارپینو در دو نسخه اندروید و IOS در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است تا کابران برای درخواست تاکسی از طریق این اپ موبایلی اقدام کنند.

از امکانات و خدمات این اپ موبایلی می توان به انتخاب نوع خودرو و بانوان راننده اشاره کرد.

در اپلیکیشن کارپینو از خودروهای هیبریدی و خارجی جهت جابه جایی مسافر نیز استفاده شده است. همچنین برای سفرهای گروهی می توان با این اپلیکیشن درخواست ون نیز کرد.

رانندگان اسنپ چگونه جذب می شوند؟

کارپینو ، رقیب جدید تاکسی های آنلاین در ایران

اسنپ یا تپسی؟ مقایسه‌ای میان نرم‌افزارهای تاکسی آنلاین

جریمه ۳۰۰ هزار ریالی تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی فاقد مجوز

افزایش کرایه‌ حمل و نقل عمومی در تهران به تصویب رسید

تاکسی های پیکان برای همیشه بازنشسته می شوند

مذاکرات برای ورود تاکسی های برقی به تهران آغاز شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی