پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مهدی جمالی-سایپا

بهره برداری از کارخانه سایپا در الجزایر تا یک ماه آینده

مدیرعامل سایپا با اشاره به تحقق رشد ۵۷ درصدی تولید خودرو در سایپا ، سودآوری مثبت ۱۵۷ درصدی شرکت این شرکت را انقلابی در بازار سرمایه دانست و در ادامه گفت: کارخانه سایپا در الجزایر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد. به نقل از اقتصاد آنلاین، مهدی جمالی در ضیافت افطار با اصحاب […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

مدیرعامل سایپا با اشاره به تحقق رشد ۵۷ درصدی تولید خودرو در سایپا ، سودآوری مثبت ۱۵۷ درصدی شرکت این شرکت را انقلابی در بازار سرمایه دانست و در ادامه گفت: کارخانه سایپا در الجزایر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به نقل از اقتصاد آنلاین، مهدی جمالی در ضیافت افطار با اصحاب رسانه با اشاره به تحقق رشد 57 درصدی تولید خودرو در سایپا، اظهار کرد:این آمار در مقایسه با رشد 38 درصدی کل صنعت خودروی کشور قابل توجه بوده و نشان دهنده  روند رو به رشد این شرکت است.

وی به رونمایی از خودروی  کوئیک در اواخر سال گذشته اشاره و تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری نیز از دو محصول جدید ایرانی بر روی پلتفرم اس‌300  رونمایی کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا  در ادامه با اشاره به اینکه در همین راستا ماه گذشته قرارداد مهمی با شرکت سیتروئن فرانسه در زمینه طراحی، منعقدو شرکت سایپا- سیتروئن شکل گرفت، اضافه کرد: به زودی از خودروی جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.همچنین مذاکرات دیگری با سایر طرف های خارجی در حال انجام است.

جمالی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در صنعت قطعه سازی، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن برجام، بسیاری از قطعه سازان مطرح جهان آماده همکاری با صنایع و قطعه سازان داخلی شدند، به طوری که امروز نیز تفاهمنامه تولید رینگ آلومینیومی بین شرکت سایپا و سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی خرمشهر امضا شد و امیدواریم این کارخانه طی یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کارخانه سایپا در الجزایر تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه صادرات این شرکت که به دلایل ویژه ای تنها به برخی کشورها انجام می شد، تاکید کرد:در سال گذشته شرکت تشکیلاتی را در قاره آفریقا افتتاح کرد و پس از آن طی کمتر از یک سال کارخانه ای در الجزایر طراحی و اجرایی شد که  حداکثر در یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گفته او  این شرکت طراحی سایپا است اما با مشارکت 99 درصدی سرمایه ای طرف خارجی احداث شده است.

وی در پایان از اجرای مرحله دوم اصلاح ساختار مالی شرکت در سال جاری خبر داد و با اشاره به سودآوری مثبت 157 درصدی شرکت، از این امر به عنوان انقلابی در بازار سرمایه کشور یاد کرد.

افزایش تولید خودرو در اردیبهشت 96

رده بندی کیفیت خودروهای تولید داخل (اردیبهشت ۹۶)

سیتروئن C4 تابستان به بازار می‌آید

عرضه سراتو سایپا برای نخستین بار در بورس کالا

مصاحبه اختصاصی جوان خودرو با مدیر پروژه کیا سراتو آپشنال سایپا

سیتروئن پس از 39 سال با سایپا برگشت

4 ستاره کیفیت در کارنامه پارس تندر

رشد شاخص‌های گروه سایپا در ارزیابی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد

رشد 4 درصدی رضایت مشتریان از سایپا یدک

در همسایگی 100 میلیونی ها/شاخ به شاخ سراتو سایپا و رنو سیمبل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی