پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

علیرضا عاجزی

ارومیه میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو در تیر ماه

کلان شهر ارومیه ، دومین شهر ترافیکی ایران تیر ماه امسال میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور بیش از 110 شرکت داخلی و خارجی خواهد بود. به گزارش ستاد برگزاری این نمایشگاه علیرضا عاجزی مدیر عامل شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق با اعلام این خبر افزود: […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

کلان شهر ارومیه ، دومین شهر ترافیکی ایران تیر ماه امسال میزبان نمایشگاه بین المللی خودرو ، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور بیش از 110 شرکت داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش ستاد برگزاری این نمایشگاه علیرضا عاجزی مدیر عامل شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از تاریخ 13 تیر ماه 96 به مدت 4 روز با حضور بیش از 110 شرکت توانمند داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه برپاخواهد شد.

به گفته وی این نمایشگاه با رشد 30 درصدی نسبت به دوره اول ، در دو بخش خودرو و قطعات درفضای بالغ بر 15 هزار متر مربع دایر خواهد گردید. وی افزود مهم ترین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سازندگان و وارد گنندگان خودروهای سبک و سنگین ، تولید کنندگان و واردگنندگان قطعات و لوازم جانبی ، شرکت های خدماتی ، بیمه و… خواهد بود.

ایشان بااشاره به قابلیت ها و ظرفیت های اقتصادی استان آذربایجان غربی افزود: این استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم با چهار کشور دارای مرز و گمرک می باشد که این مهم باعث رشد و رونق این نوع نمایشگاهها دراستان شده است.

وی در پایان افزود از تمامی فعالان و دست اندرکاران صنعت خودرو کشور دعوت بعمل می آوریم که از این رویداد مهم بازدید نمایند.

هیاهوی خودرویی در نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو گوانجو به روایت تصویر

تاکید کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر تداوم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران

حامیان رسانه‌ای تخصصی نمایشگاه خودرو تهران معرفی شدند

بازدید وزیر صنعت از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی