پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف خودرو

جریمه خودروهایی که با تصادف ترافیک ایجاد می کنند

خودروهایی که در معابر شهری در اثر تصادف موجب ایجاد ترافیک و راهبندان شوند و خودروهایشان را به منتهی علیه سمت راست هدایت نکنند، پس از حضور پلیس اعمال قانون و جریمه خواهند شد. به نقل از ایرنا ، سرهنگ مصطفی عباسی گفت: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، پس از وقوع تصادف خسارتی، رانندگان […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

خودروهایی که در معابر شهری در اثر تصادف موجب ایجاد ترافیک و راهبندان شوند و خودروهایشان را به منتهی علیه سمت راست هدایت نکنند، پس از حضور پلیس اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

به نقل از ایرنا ، سرهنگ مصطفی عباسی گفت: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، پس از وقوع تصادف خسارتی، رانندگان خودروهایی که در تصادف نقش داشته اند باید بی درنگ خودرو خود را به منتهی علیه سمت راست هدایت کنند تا موجب ترافیک و راهبندان نشوند.

وی ادامه داد: توقف در محل تصادف علاوه بر ایجاد ترافیک، خطر تصادف و برخورد دیگر خودروها با خودروهای متوقف شده را نیز به دنبال دارد و چنانچه رانندگان از جا به جایی خودرو خود خودداری کنند پس از حضور پلیس اعمال قانون خواهند شد.

او اظهار کرد: در حال حاضر بیمه تا سقف 600 میلیون ریال بدون نیاز به کروکی پلیس پرداخت هزینه می کند و چنانچه طرفین تصادف توافق کنند و راننده مقصر نیز تقصیر خود را بپذیرد می توانند برای دریافت خسارت به شرکت های بیمه مراجعه کنند.

سرهنگ عباسی گفت: رانندگان همچنین می توانند قبل از جا به جا کردن خودرو خود در تصادفات، اقدام به تهیه فیلم و عکس از صحنه تصادف کنند تا در زمان حضور پلیس به اعلام نظر از سوی پلیس کمک کند.

ایربگ از کجا آمده و چگونه عمل می کند؟

بی توجهی به جلو عاملی مهم در تصادفات درون شهری

راه‌های جلوگیری از تصادف زنجیره‌ای

نقش ۴۰ درصدی موتورسیکلت ها در تصادفات شهری

جزییات پوشش‌های متنوع بیمه بدنه خودرو

نکاتی وحشتناک که از تصادف نمی دانستید!

درصد مجاز شیشه دودی از نظر پلیس راهور

حداکثر سرعت مجاز در معابر مختلف چقدر است؟

چگونه المثنی کارت وسیله نقلیه را بگیریم؟

تشریح جزییات تمدید گواهینامه رانندگی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی