پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان-رنو کولئوس (نگین خودرو)

آغاز کمپین تابستانه نگین خودرو

سرویس تابستانه نگین خودرو ، نماینده رسمی رنو فرانسه از روز 10 تیر ماه 96 با خدمات و تخفیف‌های ویژه آغاز شده و تا 22 تیر ماه ادامه خواهد داشت. شرکت نگین خودرو که در سال‌های اخیر حضور پررنگی در بخش خدمات پس از فروش داشته است، جهت رفاه حال مالکین محصولات رنو و با توجه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۶

سرویس تابستانه نگین خودرو ، نماینده رسمی رنو فرانسه از روز 10 تیر ماه 96 با خدمات و تخفیف‌های ویژه آغاز شده و تا 22 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

شرکت نگین خودرو که در سال‌های اخیر حضور پررنگی در بخش خدمات پس از فروش داشته است، جهت رفاه حال مالکین محصولات رنو و با توجه به آغاز فصل گرما، از روز 10 تیرماه کمپین سرویس تابستانه ویژه محصولات رنو را آغاز کرد. این کمپین تا 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام نگین خودرو، در این کمپین بازدید سیستم تهویه مطبوع به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و اجرتی بابت شارژ گاز کولر خودرو دریافت نخواهد شد. علاوه بر این‌ها 10 درصد تخفیف در قیمت قطعات نیز در این کمپین در نظر گرفته‌شده است.

کمپین تابستانه نگین خودرو

امسال چهارمین سالی است که نگین خودرو کمپین ویژه تابستانی را برگزار می‌کند. پیش از این نیز شاهد برگزاری پیوسته کمپین‌های فصلی از سوی نگین خودرو بودیم که در هر مرحله متناسب با فصل و نیاز مالکین محصولات رنو، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت خدمات ویژه در این کمپین می‌توانند به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش نگین خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت لیست نمایندگی‌ها می‌توانید به وبسایت نگین خودرو مراجعه نمایید.

رشد 121 درصدی فروش رنو به ایران

نحوه استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

در همسایگی 100 میلیونی ها/شاخ به شاخ سراتو سایپا و رنو سیمبل

نمایشگاه مجازی خودرو ایده ای نوین از رنو

رنو شگفتی‌ساز عرصه واردات خودرو

تولید سیمبل و داستر مخصوص بازار ایران

تولید پراید چه زمانی متوقف می شود؟/جزییات نشست خبری وزیر صنعت و معدن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی