پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کپچر ۲۰۱۸

پای رنو کپچر ۲۰۱۸ به ایران رسید

قرار است رنو کپچر 2018 از نیمه دوم سال جاری در بازار کشورمان عرضه شود. خبرها حکایت از ورود اولین محموله رنو کپچر ۲۰۱۸ به کشور دارد. روز گذشته شاهد این قضیه بودیم که 7 دستگاه رنو کپچر نیوفیس با پوشش نسبتا کاملی بر روی تریلر از بندرعباس به سمت تهران در حال انتقال بودند که […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۶

قرار است رنو کپچر 2018 از نیمه دوم سال جاری در بازار کشورمان عرضه شود. خبرها حکایت از ورود اولین محموله رنو کپچر ۲۰۱۸ به کشور دارد.

روز گذشته شاهد این قضیه بودیم که 7 دستگاه رنو کپچر نیوفیس با پوشش نسبتا کاملی بر روی تریلر از بندرعباس به سمت تهران در حال انتقال بودند که اکثر این کپچرها فقط برای نمونه در نمایشگاه‌ها و نه عرضه عمومی به ایران آورده شده‌اند. احتمال می‌رود کپچر جدید در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز (27 الی 30 تیرماه) به نمایش عموم درآید.

مدل فعلی کپچر نیز هم‌اکنون در ایران آخرین ماه‌های زندگی‌اش را سپری می‌کند چراکه نسل دوم این خودرو قرار است به احتمال فراوان برای عرضه در پاییز و زمستان سال جاری، در روزهای آینده پیش فروش آن آغاز شود. کپچر نیوفیس، که به عنوان مدل 2018 وارد بازار ایران می‌شود، بسیار شبیه همان کپچری است که تابستان 2016 در روسیه عرضه شده است.

رنو کپچر

نیمه دوم سال 96 منتظر رنو کپچر 2018 در ایران باشید

عرضه ۱۸۰۰ دستگاه رنو کپچر در سال ۹۵

با رنو کپچر بیشتر آشنا شوید + تست اختصاصی

نگاهی به تغییر و تحولات رنو کپچر 2018

رشد 121 درصدی فروش رنو به ایران

یک سوم باکیفت ها رنو هستند

ایدرو و رنو یک قدم تا قرار داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی