پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Renault_Duster_4wd_رنو2016- داستر_کوهنورد

فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل و داستر(تیر 96)

فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل و داستر(تیر 96) توسط شرکت نگین خودرو نماینده رسمی شرکت رنو فرانسه در ایران اعلام می گردد. فروش نقدی رنو سیمبل و داستر(تیر 96) : فروش اقساطی رنو سیمبل و داستر(تیر 96) : طبق برنامه اولیه رنو برای فعالیت مستقل‌اش در ایران، قرار است دو محصول مخصوص برای مشتریان […]

امیر
پنجشنبه - ۱۵ تیر ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل و داستر(تیر 96) توسط شرکت نگین خودرو نماینده رسمی شرکت رنو فرانسه در ایران اعلام می گردد.

فروش نقدی رنو سیمبل و داستر(تیر 96) :

فروش نقدی رنو سیمبل و داستر (تیر 96)

فروش نقدی رنو سیمبل و داستر (تیر 96)

فروش اقساطی رنو سیمبل و داستر(تیر 96) :

فروش اقساطی رنو سیمبل و داستر (تیر 96)

فروش اقساطی رنو سیمبل و داستر (تیر 96)

طبق برنامه اولیه رنو برای فعالیت مستقل‌اش در ایران، قرار است دو محصول مخصوص برای مشتریان داخلی طراحی و تولید و عرضه شود. رنو سیمبل و داستر دو محصولی به شمار می روند که رنویی ها قصد دارند مدل های جدید آنها را فقط در ایران به تولید برسانند.

هرچند این دو خودرو هم اکنون نیز در بازار کشورهای مختلف عرضه می‌شوند، با این حال رنو می خواهد مدل های جدید آنها را با طراحی متفاوت و تغییرات فنی، در ایران به تولید برساند. به عبارت بهتر، رنو سیمل و داستر (با ظاهری متفاوت و تغییرات فنی) فقط در ایران به تولید خواهند رسید و رنو در سایر خطوط تولید خود (چه در فرانسه و چه در سایر کشورها) این محصولات را به تولید نخواهد رساند.
به نظر می رسد اگر رنو بتواند سیمبل و داستر مختص بازار ایران را با قیمت و کیفیتی مناسب در سطح بازارهای بین المللی تولید کند، امکان صادرات آنها به سایر بازارها وجود خواهد داشت. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، پروژه رنو مبنی بر تبدیل ایران به پایگاه صادراتی این شرکت در خاورمیانه، کلید خواهد خورد و در آینده، خودروهای بیشتری از کشور راهی بازارهای بین المللی می شوند.
رنویی ها اما به جز سیمبل و داستر، خودرویی دیگر به نام کوئید را نیز در ایران به تولید خواهند رساند و گفته می شود این محصول در مقایسه با مدل های مشابه در هند و برزیل، از کیفیت مناسب تر و طبعا قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
مقایسه قیمت لوازم مصرفی رنو داستر با رقبا

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (4)

دورهمی با کیفیت ها در کرجگزارش نمایشگاه خودرو البرز (3)

ژاپنی ها به خط شدند ( غرفه آرین موتور )

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (2)

جدیدترین محصولات مدیران خودرو در یک قاب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی