پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همایش روز ملی صنعت و معدن

تولید بیش از 20 خودرو جدید در دولت یازدهم/همایش روز ملی صنعت و معدن

همایش روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران برگزار شد. به گزارش جوان خودرو-در اين همايش محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت،معدن و تجارت طي سخناني به شرايط صنعتي كشور بعد از برجام پرداخت و گفت: حمايت بي چون و چراي دولت از صنايع در دوران اين دولت باعث شد بتوانيم از تحريم ها […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۶

همایش روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش جوان خودرو-در اين همايش محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت،معدن و تجارت طي سخناني به شرايط صنعتي كشور بعد از برجام پرداخت و گفت: حمايت بي چون و چراي دولت از صنايع در دوران اين دولت باعث شد بتوانيم از تحريم ها عبور كنيم. وي ادامه داد ما در اين ٤سال گذشته شاهد راه اندازي بيش از بيست هزار واحد توليدي هستيم.

تعداد واحد هاي تحقيق و توسعه كه در كشور را اندازي شده بيش از ١٠٠مورد است. كه بنده افتخار دارم خودن احكام انها را امضا ميكنم.

همچنين نعمت زاده اشاره كرد ما سعي كرديم اصلاحات اساسي در جهت حمايت از توليد داشته باشيم. به اين ترتيب سعي شد موانع را رفع كنيم. در سه سال اول توليد برندهاي خارجي در ايران اگر همراه با مشاركت توليد كنندگان داخلي باشد، معافيت اي مالياتي را در نظر گرفته ايم تا موانع توليد بيش از پيش رفع شود.

نعمت زاده در پايان سخنانش گفت ما استاندارد آلايندگي را از يورو ٢به ٤ رسانديم و بيش از 20 مدل خودروي جديد در دولت يازدهم توليد شده است. در اين ٤ سال توانسته ايم دربخشصنعت و معدن و ديگر بخش ها حدود ١ميليون شغل ايجاد كنيم و ايجاد٤٥٠ هزار شغل ديگر همدربرنامه ها لحاظ شدهاست.

تولید پراید چه زمانی متوقف می شود؟/جزییات نشست خبری وزیر صنعت و معدن

مدیرعامل ایران خودرو : توسعه صنعتی راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی

وزیر صنعت و درخواست های بزرگ از خودروسازان

حضور وزیر صنعت در مراسم طرح کلید به کلید ایران خودرو

رانندگی وزیر صنعت با ساینا اتوماتیک

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی