پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو پارس

ایران خودرو در مسير بهره وري و سود آوري

ایران خودرو به لطف هدايت و درايت تيم مديريتي خودكوشيده است با اصلاح ساختار مالي و تركيب توليد و كاهش هزينه هاي سر بار درمسير بهره وري و ‌سوددهي قرار گيرد. حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، عضو هيات رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در بازديد از شركت ایران خودرو با بيان اين […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۸ تیر ۱۳۹۶

ایران خودرو به لطف هدايت و درايت تيم مديريتي خودكوشيده است با اصلاح ساختار مالي و تركيب توليد و كاهش هزينه هاي سر بار درمسير بهره وري و ‌سوددهي قرار گيرد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، عضو هيات رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در بازديد از شركت ایران خودرو با بيان اين مطلب گفت: ايران خودرو طي چهار سال اخير گام هاي خوبي در زمينه عرضه محصولات جديد، ارتقاي كيقي و ايمني محصولات خود و  استفاده از فن آوري هاي جدید، برداشته است البته اين روند بايد با شتاب بيش تري تداوم داشته باشد.

نماینده سقز و کلیایی در مجلس دهم با اشاره به ظرفیت های فراوان کشور در حوزه تحقیق و توسعه در صنعت خودرو تصریح کرد: امضاي قراراداد ایران خودرو با شركت هاي دانش بنيان ايراني و شركت هاي خارجي براي طراحي پلتفرم محصولات جديد ايران خودرو يك گام هوشمندانه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي و خودرو ساز شدن ايران خودرو است.

عضو هيات رئيسه كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با اشاره به لزوم سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه در صنعت خودرو گفت: هر گونه سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه، موجب بروزرسانی و توسعه ظرفیت بخشی در صنعت خودرو خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت:‌ البته در راستای بحث تحقیق و توسعه، موضوع بازاریابی و همچنین دستیابی به کیفیت و استاندارد های روز جهانی  و از سویی شیوه های فروش و خدمات پس از فروش مطرح است که متاسفانه این بخش ها تا حدودی در صنعت خودرو مغفول مانده است.

حسینی کیا رمز موفقيت خودرو سازان در پسا برجام را برسه اصل بهره گيري از طرح هاي جديد و مشتري پسند، ارتقاي ايمني محصولات توليدي وارائه خدمات پس از فروش در سطح استاندارد هاي جهاني دانست و اظهارداشت: چنانچه جریان رقابت پذیری با عرضه تولیدات جدید برای خودروسازان داخلی فراهم شود این روند آغازی برای حرکت در رشد و توسعه صنعت خودرو خواهد بود.

حذف قانون پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی از قیمت‌گذاری پژو ۲۰۰۸

فروش نقدی پژو 508 ایران خودرو (تیر 96)

خرید پژو 206 با پیش پرداخت 6 میلیون تومان (تیر 96)

استقبال گسترده از تازه واردهاي ايران خودرو در نمایشگاه خودرو البرز (گزارش 6)

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (1)- دست پر ایران خودرو در نمایشگاه

قیمت نهایی پژو 2008 مشخص شد

شورای رقابت از قیمت گذاری پژوهای جدید ایران خودرو کنار کشید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی