پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوکسژن ، اولین حضور خودروسازی تایوان در ایران

آرمان موتور کویر به عنوان نماینده لوکسژن تایوان در ایران، از دو محصول جدید این خودرو ساز در ایران پرده بردای کرد. آرمان موتور کویر از عرضه 2 محصول Luxgen در 6 ماهه دوم سال جاری به بازار خبر داد. فرزین ترکی پور مدیرعامل آرمان موتور کویر، در نشست خبری که با هدف رونمایی برند […]

javankhodro
شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

آرمان موتور کویر به عنوان نماینده لوکسژن تایوان در ایران، از دو محصول جدید این خودرو ساز در ایران پرده بردای کرد.

آرمان موتور کویر از عرضه 2 محصول Luxgen در 6 ماهه دوم سال جاری به بازار خبر داد.

فرزین ترکی پور مدیرعامل آرمان موتور کویر، در نشست خبری که با هدف رونمایی برند لوکسژن برگزار شد، اظهار کرد:برند لوکسژن توسط گروه MIG که سابقه فعالیت در زمینه لجستیک داشته و اکنون نمایندگی برند لینده آلمان را در اختیار دارد به بازار عرضه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این شرکت دارای دفتر رسمی در تایوان است، تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با لوکسژن موفق به دریافت نمایندگی رسمی انحصاری این برند در ایران شدیم و به این ترتیب در زمینه واردات خودروهای سواری با یک زیرساخت مناسب فعالیت خواهیم کرد.

ترکی پور با اشاره به اینکه هدف ما حضور قدرتمند و بلند مدت در بازار خودرو ایران است، تاکید کرد:قرارداد ما بصورت مستقیم با شرکت سازنده منعقد شده و به زودی شاهد ثبت سفارش خودروهای لوکسژن در سامانه ثبتارش خواهیم بود.

مدیرعامل آرمان موتور کویر با اشاره به اینکه لوکسژن فعالیت خود را از سال 2009 در بازار خودروی دنیا آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: لوکسژن تا کنون 6 محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV ، دو مدل سدان و دومدل ون بوده است.

در ادامه برنامه، عقیل مصطفایی، مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر در مورد مشخصات فنی محصولات لوکسژن توضیحاتی ارائه کرد و گفت: دو خودرو U6 توربو و S3 اولین مدل هایی از این برند هستند که تا چند ماه آینده وارد ایران خواهند شد.
وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودرو کراس اوور شهری که مجهز به یک موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک و وضعیت انتقال نیرو دیفرانسیل جلو است. وزن خالص این خودرو 1500 کیلوگرم و حجم باک 55 لیتر است.
مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت  فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی است.

مدیرعامل آرمان موتور کویر در پاسخ به سوالی درباره برنامه شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را به خوبی به مشتریان این برند ارائه دهیم و معتقدیم که حضور در بازار خودرو بدون ارائه خدمات مناسب معنا ندارد و ما قصد داریم که در این حوزه متفاوت باشیم در این راستا در در مرحله اول در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان  و یزد نمایندگی ایجاد خواهیم کرد.

ترکی پور همچنین درباره تولید محصولات برند لوکسژن در ایران، گفت: تولید این محصولات نیاز به مطالعات گسترده دارد و ممکن است در فازهای بعدی اقدام به راه اندازی خط تولید کنیم.

مدیرعامل آرمان موتور کویر با اشاره به اینکه گروه MIG از 67 سال گذشته کار خود را آغاز کرده و در زمینه تولید پارچه، کاغذ، مواد غذایی، ساخت بیمارستان در استان یزد، لیفتراک فعالیت دارد، ادامه داد:کانال اعتباری ما برای انجام فعالیت های بازاریابی و مراودات اقتصادی کاملا استاندارد شده است.

در ادامه مراسم عقیل مصطفایی مدیربازاریابی و فروش این شرکت با اشاره به اینکه Luxgen ؛ برندی نوپا و برخاسته از گروهی 60 ساله در صنعت خودرو تایوان است گفت: همانطور که از نام این برند بر‌می‌آید، تمرکز روی نکات لوکس و نبوغ در ارائه تکنولوژی‌های مدرن در صدر فهرست فعالیت‌های این خودروساز تایوانی قرار دارد.

او همچنین با بیان اینکه ما ایرانیان تایوانی‌ها را آنطور که باید در صنعت خودرو نمی‌شناسیم اما مطمئنا با نام معتبرترین دوچرخه‌ساز جهان یعنیGiant که در این کشور قرار دارد، آشنا هستیم اظهارکرد: در بخش دیجیتال نیز نام HTC مهر تاییدی بر صنعت با‌کیفیت تایوان است. Luxgen به عنوان زیرمجموعه لوکس‌ساز Yulon Motor که سال‌ها به واردات خودرو و تولید انواع مدل‌های نیسان مشغول بوده، در مدت کوتاه آغاز فعالیتش به برندی معتبر و شناخته‌شده در جهان بدل شده‌‌ و قرار است به‌زودی توسط شرکت «آرمان‌موتور کویر» با دو محصول وارد بازار ایران شود.

لوکسژن

آغازی لوکس با تکنولوژی‌های روز جهان

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه Motor؛  بزرگ‌ترین خودروساز و واردکننده تایوان است که از ژانویه 2009 فعالیتش را رسما آغاز کرد تصریح کرد: نام این کمپانی از ترکیب دو کلمه Luxury به معنی لوکس و Genius به معنی نابغه ساخته شده‌ و با شعار Think ahead بیش از 8 سال است که محصولاتش را در کلاس خودرو‌های پریمیوم و لوکس به بازار بومی تایوان و بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کند.

مصطفایی همچنین با بیان اینکه محصولاتLuxgenتوسط شرکت معتبر طراحی و مهندسی HITEC تایوان که شرکتی دیگر از زیرمجموعه‌های گروهYulonMotorتایوان است، توسعه پیدا می‌کند نیز گفت: اولین محصول تاریخLuxgen‌، مینی‌ون  Luxgen7بود که برای اولین بار در آگوست 2009 میلادی معرفی و فروش آن در سپتامبر همان سال در تایوان آغاز شد. دومین محصول این برند تایوانی بعد از مینی‌ون‌، مدل U7 به عنوان یک کراس‌اوور پریمیوم بود که در کنار مدل مینی‌ون به سرعت نامLuxgenرا در بازار‌های بین‌المللی برسر زبان‌ها انداخت.

 S3مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1556 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 7 دنده CVT ساخت شرکت JATICO ژاپن است.
وی افزود: وزن خالص این خودرو 1250 کیلوگرم و حجم مخزن سوخت 47 لیتر است. همچنین نمایشگر میزان باد چرخ ها، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمکی ترمز، سیستم توزیع نیروی ترمز، تکنولوژی توقف هوشمند یا لغو هوشمند پدال ها، سیستم ضد هرزگردی، سیستم پایداری الکترونیکی، ایربگ راننده، سرنشین، جانبی نمونه هایی از تجهیزات ایمنی به کار رفته در لوکسژن S3 است.
مصطفایی در مورد امکانات پیشرفته به کار رفته در لوکسژن S3 گفت: این خودرو مجهز به فناوری ارتباطات چند رسانه ای هوشمند سری Think +4.0 ساخت شرکت HTC تایوان، مجهز به فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش 360 درجه پیرامون خودرو، فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایای نقاط کور انتهای خودرو و … است.

او با اشاره به اینکه Luxgenدر ادامه پس از توقفی کوتاه، مدل V7 و سدان S5 را معرفی کرد گفت: حال این برند معتبر تایوانی که تنها به استفاده از قطعات با کیفیت آمریکایی‌، انگلیسی و ژاپنی رضایت می‌دهد، نماینده رسمی در ایران دارد که قرار است 2 محصول جدید این شرکت را به بازار ایران عرضه کند. سدان شهری S3 و کراس‌اوور کامپکت U6 دو محصول جدیدLuxgenهستند که قرار است فصلی جدید از تعریف یک خودرو به سبک تایوانی‌ها و همچنین عملکرد فنی را در بازار ایران آغاز کنند.

قیمت دقیق این دو محصول هنوز برآورد نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی