پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات میتسوبیشی

رشد 130 درصدی تولید محصولات میتسوبیشی

طبق اعلام رسمی کمپانی میتسوبیشی موتورز ژاپن، این برند خوشنام در حالی یکصد سالگی خود را جشن می گیرد که با افزایش میزان فروش جهانی این شرکت، تولیدات آن نیز رشد قابل توجهی داشته است. کمپانی میتسوبیشی موتورز، در 5 ماهه اول سال 2017 میلادی، 479 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است که در سراسر […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۶

طبق اعلام رسمی کمپانی میتسوبیشی موتورز ژاپن، این برند خوشنام در حالی یکصد سالگی خود را جشن می گیرد که با افزایش میزان فروش جهانی این شرکت، تولیدات آن نیز رشد قابل توجهی داشته است.

کمپانی میتسوبیشی موتورز، در 5 ماهه اول سال 2017 میلادی، 479 هزار دستگاه خودرو تولید کرده است که در سراسر جهان از جمله اروپا ،آمریکا و کشور های آسیایی به فروش رسیده است، که این آمار نسبت به 5 ماهه ی اول سال گذشته بیانگر رشد 130 درصدی می باشد.

از محصولات این کمپانی می توان به Outlander, ASX, Lancer, Mirage, Pajero, L200, iMiev, eK, Delica و خودروی هیبریدی Outlander PHEV اشاره کرد. همچنین تازه ترین محصول این شرکت ژاپنی یعنی Eclipse Cross نیز از اوایل سال میلادی 2018 در سراسر جهان به فروش خواهد رسید.

شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، در حال حاضر 4 محصول این برند اصیل و باکیفیت ژاپنی از جمله Outlander, ASX, Lancer, Mirage را عرضه می نماید.

میتسوبیشی در جشن بزرگ خودرویی برج میلاد

افتتاحیه نمایشگاه مرکزی میتسوبیشی در غرب تهران

تاریخچه 10 نسل میتسوبیشی اولوشن

میتسوبیشی 100 ساله شد

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت دوم: میتسوبیشی)

کسب رتبه اول رضایت مشتریان توسط آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (3)-ژاپنی ها به خط شدند ( غرفه آرین موتور )

فروش و تحویل 4 روزه میراژ ژاپنی (تیر 96)

DS3 صاحب برترین موتور سال 2017

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی