پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک s3

زنگ خطری برای کراس اوورهای کامپکت/ مروری بر جک S3 محصول جدید کرمان موتور

شرکت کرمان موتور قصد دارد کراس اوور جدید خود به نام جک S3 را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی کند و فروش آن را با قیمت 71 میلیون و 900 هزار تومان آغاز کند.  به این بهانه تصمیم گرفتیم تا مروری کوتاه بر مشخصات و ویژگی های این تازه وارد جذاب داشته باشیم. کرمان موتور […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۶

شرکت کرمان موتور قصد دارد کراس اوور جدید خود به نام جک S3 را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی کند و فروش آن را با قیمت 71 میلیون و 900 هزار تومان آغاز کند.  به این بهانه تصمیم گرفتیم تا مروری کوتاه بر مشخصات و ویژگی های این تازه وارد جذاب داشته باشیم.

کرمان موتور با عرضه جک S5 در 2 نسخه اتوماتیک و دنده ای، بازار شاسی بلندهای چینی زیر 100 میلیون تومان را قبضه و کار را برای رقبای هم قیمت و هم کلاس اش سخت کرد. کراس اووری با پیشرانه توان مند و فهرست تجهیزات مناسب در نسخه اتوماتیک. این ویژگی ها دست به دست هم داد تا S5 محبوبیت قابل توجهی در ایران کسب کند.

فروش مناسب این کراس اوور چینی راه را برای برادر کوچک ترش یعنی جک S3 باز کرده تا کرمان موتور برای معرفی این محصول جدید کار سختی پیش رو نداشته باشد. جک S3 در نمایشگاه خودرو شیراز و با قیمت حدودی 71 میلیون و 900 هزار تومان عرضه خواهد شد.

این خودرو در آگوست 2014 با نام JAC REFINE S3 وارد بازار شد. حالا نوبت به بازار تشنه کراس اوور ایران رسیده تا جک کوچلو شانس خود را در آن امتحان کند. در نگاه نسخت شباهت فراوان طراحی S3 به فرم طراحی محصولات هیوندای مخصوصا مدل ix35 جلب توجه می کند. فرم چراغ ها، خطوط بدنه و فرم جلوپنجره عواملی هستند که دست به دست هم می دهند تا ظاهر S3 کره ای تر از سایر رقبایش به نظر برسد. فضای کابین S3 در عین سادگی، منظم و متناسب به نظر می رسد و کیفیت کلی متریال کابین نسبت به برچسب قیمتی اش مناسب است.

پلت فرم S3 با جک j4 مشترک است و این کراس اوور کامپکت با طول 4325 میلی متر و فاصله محوری 2560 میلی متر فضای مناسبی در اختیار سرنشینان قرار می دهد. همچنین صندوق بار 600 لیتری S3 خیال سرنشینان را در مسافرت های خانوادگی راحت می کند. یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 111 اسب بخار وظیفه تامین نیروی محرکه این کراس اوور 1.2 تنی را بر عهده دارد. این پیشرانه با شباهت فراوانش با پیشرانه جک j5 دنده ای باعث شده تا تعمیرکاران با آن آشنایی بیشتری داشته باشند و بر خلاف خودروهای جدید، در تامین لوازم و قطعات فنی مشکلی با آن حس نشود.  گشتاور 146 نیوتن متری به چرخ های جلو منتقل شده و کشش قابل قبولی را برای S3 به ارمغان می آورد.

46 درصد بدنه  S3 را ورق های فولادی محکم و 33 درصد آن را فولاد گالوانیزه تشکیل داده است. پیشرانه S3 با یک گیرباکس cvt یا 6 سرعته دستی جفت می شود که این طور که پیداست، کرمان موتور گیرباکس اتوماتیک را برای نسخه عرضه شده در بازار ایران انتخاب کرده است. S3 از فهرست امکانات قابل قبولی برخوردار است و در این رنج قیمتی با مواردی نظیر سانروف، سیستم کنترل پایداری، ترمز کمکی هیدرولیکی، 2 عدد ایربگ، تودوزی چرمی ، نمایشگر 7 اینچی و تهویه مطبوع اتوماتیک  خریداران را وسوسه می کند.

فروش جک S3 کرمان موتور به تعداد محدود (تیر 96)

رونمایی و پیش فروش جک S3 در شیراز

جک S3 تابستان 96 به بازار می آید

امکان شماره گذاری هیوندای های وارداتی کرمان موتور در ارگ جدید

نمایشگاه خودرو شیراز این هفته دایر می شود

طرح پاداش خرید نقدی جک S5 (تیر 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی