پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Euro4-بنزین_یورو4

توقف شماره گذاری خودروهای یورو 4 تا سال 98

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم رونمایی از طرح کلان ملی فناوری و نوآوری خانواده موتور ملی سه سیلندر تاکید کرد که شماره گذاری خودروهای با استاندارد یورو 4 تا سال ٩٨ به پایان می رسد. به نقل از ایرنا-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شماره گذاری خودرو با […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۶

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم رونمایی از طرح کلان ملی فناوری و نوآوری خانواده موتور ملی سه سیلندر تاکید کرد که شماره گذاری خودروهای با استاندارد یورو 4 تا سال ٩٨ به پایان می رسد.

به نقل از ایرنا-معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شماره گذاری خودرو با استاندارد یورو 4 تا سال ٩٨ به پایان می رسد.

معصومه ابتکار روز یکشنبه در مراسم رونمایی از طرح کلان ملی فناوری و نوآوری خانواده موتور ملی سه سیلندر افزود: دولت یازدهم از ابتدای کار گام های خوبی در زمینه کاهش آلودگی هوا برداشته که استاندارد کردن خودروها یکی از آنها است.

وی با اشاره به تولید خودروهایی با استاندارد یورو ٤ در دولت یازدهم گفت: از سال ٩٣ فقط خودرو با استاندارد یورو ٤ شماره گذاری شده وغیرازاین استاندارد در کشور هیچ خودرویی مجوز شماره گذاری دریافت نکرده و نخواهد کرد.

صرفه جویی اقتصادی با پیشرانه های کم مصرف سایپا

سایپا دیزل ناوگان حمل و نقل را با تسهیلات ویژه نوسازی می کند

سایپا از اولین موتور 3 سیلندر رونمایی کرد + عکس

کوئیک شهریور ماه به خط تولید می‌آید

گزارش نمایشگاه شیراز (8) / تکمیلی / سایپا با 2 مدل سیتروئن

تردد خودروهای سنگین فاقد یورو4 از فروردین 96 ممنوع می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی