پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نگین خودرو در نمایشگاه شیراز

افزایش فعالیت نگین خودرو در شیراز

به گزارش اخبار خودرو ،هفته گذشته همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز، مدیران شرکت نگین خودرو به این شهر آمدند تا بازدیدی از مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود داشته باشند. روز پنج‌شنبه جمشید حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو، به همراه مدیران بازاریابی و خدمات پس از فروش شرکت، بازدیدی از دو شعبه اصلی […]

امیر
یکشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۶

به گزارش اخبار خودرو ،هفته گذشته همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز، مدیران شرکت نگین خودرو به این شهر آمدند تا بازدیدی از مراکز فروش و خدمات پس از فروش خود داشته باشند.

روز پنج‌شنبه جمشید حسینی، مدیرعامل شرکت نگین خودرو، به همراه مدیران بازاریابی و خدمات پس از فروش شرکت، بازدیدی از دو شعبه اصلی این شرکت در شیراز داشت.

نگین خودرو در شیراز

نگین خودرو در رویکرد جدید خود به‌صورت مستقیم در شهرها حضور پیدا می‌کند و افزایش فعالیت نگین خودرو در شیراز را کلید می زند و شعبه‌های رسمی خود را با استانداردهای از پیش تعیین‌شده به بهره‌برداری می‌رساند.

یکی از استانداردهای اصلی نگین خودرو برای شعبه‌ها و نمایندگی‌های خود، یک شکل بودن آن‌هاست که بر مبنای قواعد رنو فرانسه تنظیم شده لذا وقتی به شعبه‌های نگین خودرو در شیراز نگاه می‌کنید، می‌بینید که اصول طراحی داخلی آن‌ها مانند شعبه شانزلیزه فرانسه است و مشتریان برای بازدید خودرو با سبکی یکپارچه و جهانی طرف هستند.
شعبه دو نگین خودرو در شیراز، مقصد اول مدیرعامل و هیات همراه برای بازدید بود. این مرکز در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع تاسیس شده که ۵۰۰ متر آن فضای نمایشگاهی و الباقی برای بخش خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. همچنین در قسمت پایینی مرکز خدمات پس از فروش، پارکینگ نگهداری خودروها وجود دارد که سامانه مکانیزه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است.‌
مدیرعامل نگین خودرو در بازدید از این مرکز اعلام کرد: «در حال حاضر به‌خاطر واردات مستقیم و سریع خودروهای رنو، مشکلی در تحویل خودروها نداریم و می‌توانیم خودروی مشتری را در زمان مقرر بدون تاخیر تحویل دهیم». وقتی وارد محوطه پارکینگ شعبه دو نگین خودرو شدیم، حجم بالایی از خودروهای صفر کیلومتر را دیدیم که قرار بود به‌زودی به دست مشتریان شیرازی برسند. همچنین در سفر چند روزه تیم خبری به شیراز، با خودروهای جدید رنو در این شهر مواجه شدیم. کولئوس و تلیسمان به‌عنوان دو خودروی جدید رنو به حساب می‌آیند که تردد قابل توجهی در شیراز دارند و این امر نشان می‌دهد که مشتریان شیرازی از این دو خودرو استقبال کرده‌اند.
با توجه به خودروهایی که در حال انجام مراحل شماره‌گذاری بودند، بدیهی است که در سال ۹۶، رنو حرف اول خودروهای وارداتی را در شهر شیراز می‌زند. در همین راستا محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو، در جمع خبرنگاران گفت: «شیراز یکی از بازارهای اصلی فروش خودرو برای تولیدکنندگان و واردکنندگان به حساب می‌آید. بدیهی است که نگین خودرو و رنو با دانستن این موضوع برنامه‌ریزی‌هایی را از قبل برای استان فارس داشته‌اند. امروز می‌بینیم که استقبال از محصولات رنو به خاطر وجود دو شعبه اصلی نگین خودرو در شیراز به مراتب افزایش یافته است.»
در بازدید از مرکز خدمات پس از فروش رنو در شعبه دو شیراز، تجهیزات به‌روز و استاندارد رنو را در تعمیرات و نگهداری خودروهای این برند مشاهده کردیم. همچنین محل انتظار مشتریان به سبکی طراحی شده است تا افراد بتوانند هر لحظه تعمیرات خودروی خود را از پشت شیشه ببینند.
در بخش انتهایی مرکز خدمات پس از فروش، واحد PDI و PDS نیز راه‌اندازی شده است تا وقتی خودروهای صفر کیلومتر به شیراز می‌آیند، پیش از این‌که به دست مشتریان برسند بعد از چند بار بازرسی رنو و نگین خودرو مجددا توسط تیم فنی مستقر در شیراز مورد ارزیابی قرار گیرند. در کنار این واحد فنی، انبار قطعات مجهزی هم برای خودروهای رنو در تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو شیراز در نظر گرفته شده است. انبار مرکزی نگین خودرو در شیراز این قابلیت را دارد که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان قطعات رنو در جنوب کشور شناخته شود.‌

نمایشگاه شیراز – نگین خودرو

بعد از بازدید کامل از شعبه دو نگین خودرو در شیراز، به شعبه مرکزی واقع در آن شهر رفتیم. این مرکز هم به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین واحدهای فروش خودروهای وارداتی رنو در شیراز به حساب می‌آید که در فضای نمایشگاهی استاندارد خود، محصولات مختلفی را قرار داده است.
در کنار مراکز قوی فروش و خدمات پس از فروش نگین خودرو در شیراز، طرح نگین سرویس نیز برای مشتریان این شرکت وجود دارد تا در استان فارس و شهر شیراز خدمات مورد نظر خودرو را در محل کار یا منزل تجربه کنند. در حال حاضر خدمت نگین سرویس در اکثر نقاط کشور فعال است و مالکان رنو می‌توانند برای امداد جاده‌ای یا خدمات در محل با نگین خودرو تماس بگیرند.
در پایان باید گفت که طبق آمار منتشرشده از گمرک، نگین خودرو و رنو به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده خودرو در سال ۹۶ به حساب می‌آیند و طی این چند ماه بیشترین سهم واردات را داشته‌اند. بدیهی است که این روند ادامه دارد و مشتریان از خودروهای جدید رنو در بازار کشور استقبال می‌کنند. درک این مساله شاید برای افرادی که در جاده‌های کشور سفر می‌کنند، راحت‌تر باشد. به غیر از اینکه در این چند ماهه تردد خودروهایی چون کولئوس و تلیسمان در کشور زیاد شده است، در جاده‌های جنوبی کشور روزانه تعداد زیادی خودروبر رنو دیده می‌شود که نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است. به عنوان مثال در مسیر رفت و برگشت تیم خبری روزنامه «دنیای خودرو» به شیراز که حدود ۲۰ ساعت طول کشید، ۸ تریلی حامل خودروهای رنو در جاده مشاهده شد.

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز(4)-کولئوس و تلیسمان برگ برنده نگین خودرو در شیراز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی