پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای آیونیک

هیوندای آیونیک برنده جایزه طراحی سبز سال ۲۰۱۷ شد

هیوندای آیونیک برنده جایزه طراحی سبز سال 2017 شد. آیونیک ثابت کرد که با برنده شدن جایزه طراحی سبز سال، محصولی پیشگام در فضای خودروهای سازگار با محیط زیست است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو به نقل از سایت جهانی شرکت هیوندای، آیونیک اولین خودرو سازگار با محیط زیست در جهان است که […]

امیر
سه شنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۶

هیوندای آیونیک برنده جایزه طراحی سبز سال 2017 شد.

آیونیک ثابت کرد که با برنده شدن جایزه طراحی سبز سال، محصولی پیشگام در فضای خودروهای سازگار با محیط زیست است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو به نقل از سایت جهانی شرکت هیوندای، آیونیک اولین خودرو سازگار با محیط زیست در جهان است که سه نوع سیستم متفاوت قوای محرکه الکتریکی را بر روی یک پلتفرم خودرویی مخصوص، ارائه می دهد.

اگر بخواهید با خودرویی کم مصرف رانندگی کنید، مجبور نیستید قید ظاهر زیبای آن خودرو را بزنید، چراکه هیوندای آیونیک ۲۰۱۷ جایزه بهترین طراحی سال را از موزه‌ی معماری و طراحی شیکاگو و مرکز معماری و طراحی هنری و مطالعات شهری اروپا دریافت کرده است.

تیم جایزه طراحی سبز، بهترین نمونه های طرح های پایدار را انتخاب می کنند تا شرکت هایی که با طراحی و تولیدات خود تاثیر مثبتی بر محیط زیست می گذارند را معرفی کنند.

کریس چپمن، طراح اصلی، مرکز طراحی هیوندای، گفت: “هیوندای موتور متعهد به پیشرفت در آینده و در حوزه رانندگی سازگار با محیط زیست است و آیونیک تنها آغاز راه است. رویکرد آینده نگر و نوآوری در آیونیک و همچنین استفاده از مواد قابل بازیافت و بی ضرر برای محیط زیست در این خودرو،  باعث شده است که آیونیک بهترین در نوع خود از لحاظ مصرف سوخت باشد و همچنین از سوی کارشناسان و متخصصان، پیشگام عرصه ی خودرو های دوست دار محیط زیست لقب بگیرد.”

برای جایزه طراحی سبز سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۰۰ طرح از ۲۳ کشور دنیا ارائه شد و آیونیک در بین پیشرفته ترین محصولات، طرح ها و پروژه های جهان که از شرکت های برجسته ای که تاکید بر پایداری دارند، به عنوان بهترین طراحی دست یافت.

کار متفکرانه و نوآورانه تیم طراحی هیوندای موتور به آیونیک کمک کرد تا به عنوان یکی از بهترین طرح های زیست محیطی و پایدار در حمل و نقل در سال ۲۰۱۷ شناخته شود.

آیونیک نخستین خودروی اقتصادی در دنیاست که سه نوع سیستم متفاوت قوای محرکه الکتریکی را بر روی یک پلتفرم خودرویی مخصوص، ارائه می دهد. که عبارت اند از: هیبرید، پلاگین هیبرید و الکتریکی.

کمپانی هیوندای درطراحی آیونیک بر دو عامل کلیدی بهره وری و تکنولوژی تمرکز کرده است که حاصل آن ظاهر آینده نگر و منحصر به فرد این خودرو است.

در طول تمام مرحله توسعه، مهندسین و طراحان تمام تلاش خود را صرف تکامل بخشیدن همزمان به شکل ظاهری و کارکرد این خودرو کردند.

نمای بیرونی خارق العاده این خودرو که حاصل به کارگیری تکنولزی های بسیار پیشرفته در طراحی ظاهر آن است، موجب شده آیونیک از تمامی رقبای خود متمایز باشد.

آیونیک هیبرید و آیونیک الکترونیک به عنوان بهترین خودروها در نوع خود، از لحاظ مصرف بنزین در بازار آمریکا انتخاب شده اند.

در حقیقت آیونیک هیبرید ۲۰۱۷ استاندارد های مصرف سوخت را از نوع رقم زده است.

فروش متنوع محصولات پارس خودرو (مرداد 96)

تویوتا C-HR زودتر از موعد به دست مشتریان رسید

تغییرات گسترده در سوناتا 2018 فیس لیفت

پژو 301 در انتظار ورود به بازار کشور

خرید اقساطی سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت اتوماتیک (مرداد 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی