پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل - بازدید تابستانی

آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل

آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل هم زمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) توسط این شرکت و به شرح ذیل اعلام می شود. به گزارش سایپانیوز محمد حسین مهدی عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا با بیان مطلب فوق افزود: این طرح جهت ارائه خدمات به مشتریان همزمان با فرا […]

امیر
شنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۶

آغاز طرح بازدید تابستانی محصولات سایپا دیزل هم زمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) توسط این شرکت و به شرح ذیل اعلام می شود.

به گزارش سایپانیوز محمد حسین مهدی عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا با بیان مطلب فوق افزود: این طرح جهت ارائه خدمات به مشتریان همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) از 7 لغایت  19 مرداد ماه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح تابستانی امسال نسبت به سال گذشته از خدمات رایگان بیشتری استفاده شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح 60 لیتر ادبلو برای خودروهای ولوو یورو 4 و ارائه برخی فیلترها و روغن با تخفیف 50 در صد در نظر گرفته شده است. همچنین تست رایگان دیاگ، بازدید عملکرد سیستم های برقی و کولر از دیگر موارد این طرح می باشد.

مهدی هدف از اجرای این طرح را افزایش رضایت مشتری مشتری دانست و گفت: افزایش وفاداری مشتریان محصولات شرکت سایپا دیزل همواره از مهمترین برنامه های شرکت خدمات فنی رنا است.

وی تاکید کرد: در همین راستا و در جهت ارتقا سهم بازار خدمات، افزایش مراجعات در دوره گارانتی و خصوصاَ خارج از دوره گارانتی، ارتقا کمی درآمد نمایندگان و بهبود کسب و کار، برند سازی با انجام تبلیغات و ارائه خدمات رایگان، شرکت خدمات فنی رنا تصمیم به اجرای طرح تابستانی گرفته است.

 عضو موظف هیئت مدیره شرکت خدمات فنی رنا افزود: در طرح بازدید تابستانی، 43 نمایندگی منتخب  خدمات پس از فروش در سراسر کشور به خودروهای ولوو، کاوه ، البرز و الوند خدمات ارائه می دهند. همچنین مشتریان می توانند برای مشاهده لیست نمایندگی‌های منتخب به وب سایت www.rena.ir مراجعه و یا با شماره 44987510 تماس حاصل نمایند.

رنو نیسان پرفروش ترین برند خودرو جهانچرا روغن موتور کاهش می‌یابد؟

برگزاری مرحله نهایی مسابقات مهارت ایساکو

منطقه ممنوعه شورای رقابت

قرارداد رنو با قطعه ساز مطرح اروپا در دست امضا

رکورد شکنی خودروهای هیبرید در عرصه واردات

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

قیمت انواع پژو صفر در بازار و کارخانه (مرداد 96)

فروش نقدی پژو 207i اتوماتیک (مرداد 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی