پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صندوق سرمایه گذاری مدیران خودرو

اختصاص وام به خودروهای کارکرده مدیران خودرو

روز گذشته در نشست خبری که با اعضای هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو و به بهانه رونمایی از تیگو7 و امضای معاهده بانکی و تامین اعتبارات برگزار شد، از اعطای تسهیلات ویژه و ایجاد صندوق سرمایه گذاری برای سرمایه های کوچک مردم خبر داده شد. سرمایه هایی که شاید در سیستم بانکی کمتر سودآوری کنند، […]

javankhodro
یکشنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۶

روز گذشته در نشست خبری که با اعضای هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو و به بهانه رونمایی از تیگو7 و امضای معاهده بانکی و تامین اعتبارات برگزار شد، از اعطای تسهیلات ویژه و ایجاد صندوق سرمایه گذاری برای سرمایه های کوچک مردم خبر داده شد. سرمایه هایی که شاید در سیستم بانکی کمتر سودآوری کنند، اما صندوق اعتبارات خودروسازی مدیران خودرو می تواند شرایط ویژه و سودآور تری فراهم کند و مسیر خردید خودرو را تسهیل کند. این معاهده با بانک صادرات امضا شد.

ژو ، مدیرعامل چینی شرکت مدیران خودرو در نشست خبری به خبرنگاران گفت: در حال حاضر پلتفرم های جهانی به سمت خودروهای شاسی بلند متمایل هستند و به همین دلیل چری بیشتر محصولات شاسی بلند خود را به ایران آورده است. البته به زودی خودروهای جدید سدان و حتی هاچ بک چری به بازار عرضه خواهد شد.
بهرام شریعت، رئیس هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه چرا برای رشد داخلی سازی محصولات قعه سازان را وارد بازی نمی کنند گفت: تیراژ خودروها هرچند از 40 و 50 هزار دستگاه در هر مدل بیشتر می شود، اما باز هم از لحاظ تیراژ برای قطعه ساز نمی صرفد که صفر تا صد آن قطعه را تولید کند و اتفاقی که می افد این است که همان قطعه ساز می رود و آ قطعه را وارد می کند. در حال حاضر حدود 27% داخلی سازی شده است.

وی افزود: در سایت تاپ تک که وظیفه آن ایجاد یک شرایط مطلوب در بازار خودروهای دست دوم این شرکت است، در فاز اول حدود 300 دستگاه خودرو به معرض نمایش در آمد. در مرحله اول فقط وظیفه ما معرفی مشتری و مالک بود. اما در قسمت دوم ما می خواهیم یک وام به خریداران تعلق بدهیم که در نیمه دوم سال اجرایی شده و به نظر می رسد استقبال از این طرح بیشتر باشد.

جیمز هوپ، طراحی مطرح کانادایی الاصل چری که سابقه درخشانی در طراحی خودروهای مطرح اروپایی دارد، در این نشست حضور داشت و گفت: احترام به ذائقه مشتریان سرلوحه طراحی ما قرار دارد و به سمت خداحافظی با کپی کاری رفته ایم. اکنون چری زبان طراحی خاص خود را دارد و همچون اعضای یک خانواده، از یک DNA مشترک اما منحصر به فرد در زبان طراحی استفاده می شود. طراحی تیگو7 یک طراحی پویا و اسپرت استو یکی از دلایل حضور من در ایران هم صحبتی با مردم ایران و سنجش نیازهای آنهاست تا بتوانم دید دقیقتری از آنها داشته باشم.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی