پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پراید_سایپا

جایگزین پراید برای اقشار کم درآمد در نظر گرفته می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، پراید را خودرو مطلوب قشرهای کم درآمد خواند و گفت قبل از حذف این خودرو از چرخه تولید، جایگزینی مناسب برای این اقشار معرفی خواهیم کرد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: قطعا پراید از رده خارج می‌شود و جای خود را به محصولات جدید می‌دهد، اما تلاش می‌کنیم به اقشار کم […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۶

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، پراید را خودرو مطلوب قشرهای کم درآمد خواند و گفت قبل از حذف این خودرو از چرخه تولید، جایگزینی مناسب برای این اقشار معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: قطعا پراید از رده خارج می‌شود و جای خود را به محصولات جدید می‌دهد، اما تلاش می‌کنیم به اقشار کم درآمد آسیبی وارد نشود.

مهدی جمالی افزود: در گروه سایپا علاقه‌مند به خروج پراید از چرخه تولید هستیم، ولی وابستگی اقتصاد و درآمد بسیاری از خانوارهای کم بضاعت به این خودرو از دغدغه‌های ماست.

وی با بیان اینکه پراید بخشی از اشتغال کشور را تامین می‌کند، گفت: با توجه به اینکه پراید تامین بخشی از اشتغال کشور و درآمد اقشار کم درآمد جامعه را برعهده دارد و لذا نگرانیم با خارج شدن این خودرو از چرخه تولید خانوارهای کم درآمد با مشکل مواجه شوند.

جمالی از پراید به عنوان خودرو مطلوب اقشار کم درآمد یاد کرد و افزود: از بخش فروش خواسته ایم طرحی را پیش از خروج پراید از چرخه تولید به اجرا بگذارد که آسیبی به قشرهای کم درآمد وارد نشود.

بنابراین گزارش، خودروهایی که تا پایان سال 97 نتوانند استانداردهای 82 گانه را تامین کنند از چرخه تولید خارج می‌شوند.

افزایش رضایت مشتریان سایپا هدف سال 96

تیبا جای پراید را می گیرد

حذف تدریجی پراید بدون افزایش تندر 90 و ساندرو

افزایش قیمت انواع پراید و سمند تصویب شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی