پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوربین های کنترل ترافیکی

فعالسازی ۵۲ دوربین ثبت تخلفات رانندگی

از فردا صبح  52دوربین ثبت تخلفات رانندگی  فعال میشود. یکی از نکات مهم در خصوص این‌ دوربین‌ها این است که میانگین سرعت فاصله بین دوربین‌ها نیز محاسبه می‌شود. در این باره رئیس پلیس راه توضیح داد: سرعت بايد طبق تابلوهاي راهنمايي و رانندگي باشد، و هنگامی که از دوربین شماره1 عبور کردید، تا رسیدن به […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

از فردا صبح  52دوربین ثبت تخلفات رانندگی  فعال میشود. یکی از نکات مهم در خصوص این‌ دوربین‌ها این است که میانگین سرعت فاصله بین دوربین‌ها نیز محاسبه می‌شود.

در این باره رئیس پلیس راه توضیح داد: سرعت بايد طبق تابلوهاي راهنمايي و رانندگي باشد، و هنگامی که از دوربین شماره1 عبور کردید، تا رسیدن به دوربین شماره 2 اگر سریع تر از زمان محاسبه شده باشد ، 20ثانیه بعد پیامکي ارسال مي شود که سرعت شما زیاد بوده است و 20ثانیه بعدمبلغ جریمه، شناسه قبض و پرداخت، این پیامک به صاحب پلاک ارسال خواهد شد.

رئیس پلیس راه گفت: علاوه بر فعالسازی 52دوربین فردا، در آینده نیز 100دوربین دیگر نصب خواهد شد.

وی گفت تخلفات ثبت شده شامل: سرعت،کمربند،موبایل،خوردن،آشامیدن،و حتی سبقت هم میباشد.

از اول شهریور ماه کلیه خودروهای سبک و سنگین که معاینه فنی معتبر نداشته باشند هر، 24 ساعت مبلغ 50 هزار تومان جریمه خواهند شد. یعنی در ماه میشود 1،500،000تومان. و این جریمه را سیستم به صورت خودکار برای خودرو ثبت می کند.

محدودیت ترافیکی روز تحلیف ریاست جمهوری

معاینه فنی خودرو چقدر هزینه دارد؟

ثبت تخلفات پشت فرمان توسط دوربین‌ها

تخلف جناغی ها در تهران ثبت می شود

جریمه مسدود کردن خیابان به دلیل تصادف خسارتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی