پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو 5

فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت (مرداد 96)

فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت طبق شرح ذیل توسط مدیران خودرو اعلام می شود. مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت را اعلام کرد. بر اساس اعلام مدیران خودرو، قیمت نقدی چری آریزو 5 اکسلنت 77 میلیون و 700 هزار تومان بوده که در شرایط اعتباری  با پیش […]

امیر
یکشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت طبق شرح ذیل توسط مدیران خودرو اعلام می شود.

مدیران خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت را اعلام کرد.
بر اساس اعلام مدیران خودرو، قیمت نقدی چری آریزو 5 اکسلنت 77 میلیون و 700 هزار تومان بوده که در شرایط اعتباری  با پیش پرداخت 35 درصد از قیمت خودرو، معادل 27.195.000 تومان و وام تا حداکثر 50 درصد از قیمت خودرو به فروش می رسد. پیش پرداخت دوم یک فقره چک دو ماهه بدون کارمزد معادل حداقل 15 درصد بوده و بازپرداخت اقساط به صورت 12، 18 و 24 ماهه خواهد بود. تحویل خودروها در این طرح 30 روزه است.

معرفی اجمالی چری آریزو 5 :

چری آریزو 5 که در کشور چین با نام A5 شناخته می شود، نخستین بار در نمایشگاه گوانگژو 2015 به نمایش در آمد. این نخستین باری است که تولید یک خودرو در ایران همزمان با تولید جهانی اش  آغاز می شود و از این نظر آریزو5 منحصر به فرد است. ظاهر زیبای آریزو5 باعث شده تا ذهنیت منفی به طراحی خودروهای چینی تغییر کند و آریزو 5 از  نظر ظاهری واقعا قابل قبول است. اگرچه کیفیت متریال کابین معمولی به نظر می رسد، اما با پوشش چرمی صندلی ها و فرمان و تزیین با دوخت قرمز رنگ سعی شده تا جذابیت بصری کابین حفظ شود. یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی در مرکز کابین نصب شده و به لطف فاصله محوری 2670 میلی متر، سرنشینان از فضای مناسبی برخوردار هستند. فضای 455 لیتری صندوق بار نیز نظر خانواده های اهل سفر را به خود جلب می کند. آریزو5 به 6 عدد ایربگ مجهز شده و توانستهخ 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP  کسب کند. پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری DVVT از پس وزن 1.4 تنی آریزو5 بر می اید اما نمی توان از آن انتظار شتاب قابل توجهی داشت. اما در عوض کشش پیشرانه مخصوصا موقع روشن بودن کولر و سوار شدن چند سرنشین مناسب است. پیشرانه آریزو 5 116 اسب بخار قدرت در 5500 دور بر دقیقه تولید می کند و گشتاورش به 148 نیوتن متر می رسد. مدیران خودرو آریزو 5 را در دو نسخه اتوماتیک و منوآل در بازار عرضه می کند. نسخه منوآل به گیرباکس 5 سرعته دستی مجهز شده و مدل اتوماتیک از گیرباکس CVT برخوردار است. همچنین آریزو 5 به سیستم های پایداری نظیر کنترل حرکت در سراشیبی HAC  سیستم ضد هرزگردی چرخ ها ASR و سیستم کنترل پایداری  ESP نیز مجهز شده است.

آغاز جشنواره فروش ویژه تابستانه پاکرو

فروش نقدی و اقساطی تیگو 7 (مرداد 96)

با 75 میلیون تومان رنو داستر بخرید

فروش مدل های اسپرت ولوو (مرداد 96)

پیش فروش تندر90 و رنو ساندرو اتوماتیک (مرداد 96)

با 10 میلیون پیش پرداخت BYD S6 بخرید (مرداد 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی