پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس C3_کراس_نمایشگاه خودرو مشهد_پارس خودرو

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (6) / پارس خودرو از قیمت برلیانس C3 رونمایی کرد

پارس خودرو در نمایشگاه مشهد علاوه بر نمایش برلیانس H230 از خودروی برلیانس C3 (کراس) که یک خودروی جوان پسند است رونمایی کرد. این خودرو قرار است با قیمت 57.5 میلیون تومان از 22 مرداد به فروش برسد. برلیانس C3 را بیشتر بشناسید در حقیقت C3 بر پایه هاچ بک خانواده سری 300 برلیانس شکل […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶

پارس خودرو در نمایشگاه مشهد علاوه بر نمایش برلیانس H230 از خودروی برلیانس C3 (کراس) که یک خودروی جوان پسند است رونمایی کرد. این خودرو قرار است با قیمت 57.5 میلیون تومان از 22 مرداد به فروش برسد.

مدیرعامل سایپا و مدیرعامل پارس خودرو_رونمایی برلیانس C3_نمایشگاه خودرو مشهد

مدیرعامل سایپا و مدیرعامل پارس خودرو در رونمایی حضور یافتند و شخصا نظرات مردم را شنیدند.

برلیانس C3 را بیشتر بشناسید

در حقیقت C3 بر پایه هاچ بک خانواده سری 300 برلیانس شکل گرفته و با تغییراتی در ظاهر، کابین و سیستم تعلیق حال و هوای اسپرت تری را برای شما به ارمغان می آورد. C3 نسبت به H320  5سانتی متر ارتفاع بیشتری دارد و ارتفاع آن از زمین 2 سانتی متر از از H320 بیشتر است. این افزایش ارتفاع به تغییرات اعمال شده در سیستم تعلیق باز می گردد. اصول تعلیق نسبت به H320 ثابت است اما کد فنی و نوع قطعات سیستم تعلیق C3 متفاوت است.

برلیانس C3_کراس_نمایشگاه خودرو مشهد_پارس خودرو-2

زیر کاپوت همان پیشرانه 1498 سی سی BM15L سری 300 برلیانس جا خوش کرده که با تکنولوژی میتسوبیشی ساخته می شود و در دور 5800 می تواند 103 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور 138 نیوتن متری را نیز در دور 3800 در اختیار راننده قرار دهد. جالب است بدانید پارس خودرو C3 را تنها در نسخه مجهز به گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می کند. این گیرباکس که با تکنولوژی هیوندای پاورتک ساخته شده، هماهنگی مناسبی با پیشرانه دارد. عملکردش نرم و روان است و اثر قابل توجهی از تعویض دنده ها را به کابین منتقل نمی کند. البته عکس العمل این هاچ بک کراس 1240 کیلویی چندان اسپرت نیست و در ساخت گیرباکس آن بیشتر به راحتی و نرمی اهمیت داده شده تا عملکرد چکشی و معکوس های به موقع. به طور مثال در حالت تیپ ترونیک و در سرعت کمتر از 40 کیلومتر به دلیل جلوگیری از استهلاک و خرابی نمی توانید به دنده یک معکوس کنید.

درباره محصولات پارس خودرو بیشتر بخوانید:

تست میدانی برلیانس کراس C3 + عکس

نظرات خوانندگان را بخوانید: کیفیت برلیانس چگونه ارزیابی شد؟!

نگاهی به برلیانس سری 200 / کیفیت در گروه ارزان قیمت ها

برلیانس سری H200 به پارس خودرو کوچ کرد + تصاویر خط تولید

 برلیانس C3 محصول جدید پارس خودرو در نمایشگاه خودرو ارومیه (گزارش 2)

تحویل اولین سری برلیانس H200 پارس خودرو به مشتریان

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی