پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاشگاه هواداران مدیران خودرو

دورهمی مشتریان وفادار مدیران خودرو با برنامه‌های مهیج

شرکت مدیران خودرو، عرضه کننده محصولات چری و ام وی ام در ایران، در اقرامی جالب کانون هواداران و مشتریان وفادار این برند را تشکیل داده و هر از گاهی برنامه‌هایی جالب برای اعضای این کلوپ در نظر می‌گیرد و برنامه‌های متنوعی از این دست را در طول سال به اجرا در می‌آورد. در جدیدترین […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶

شرکت مدیران خودرو، عرضه کننده محصولات چری و ام وی ام در ایران، در اقرامی جالب کانون هواداران و مشتریان وفادار این برند را تشکیل داده و هر از گاهی برنامه‌هایی جالب برای اعضای این کلوپ در نظر می‌گیرد و برنامه‌های متنوعی از این دست را در طول سال به اجرا در می‌آورد. در جدیدترین اقدام، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه، مدیران خودرو جمعی از مشتریان وفادار برند ام وی ام و جمعی از اصحاب رسانه‌های خودرویی را به مجموعه کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی دعوت کرد تا روزی مهیج با تفریحات متنوع را برای آن‌ها رقم بزند.

به گزارش جوان خودرو، پنج شنبه 26 مرداد باشگاه مشتریان مدیران خودرو به پاس وفاداری برخی از مشتریان محصولات برند ام وی ام ،  آنها را جهت حضور در یک برنامه مهیج و مفرح به مجموعه کارتینگ آزادی تهران دعوت کرد تا این بار هیجان و حس جوانی را در پیست آزادی تجربه کنند.

باشگاه هواداران مدیران خودرو

یک روز پرهیجان با حضور بیش از  ۳۰ خانواده از مشتریان خودرو های ام وی ام و جمعی از رسانه‌های خودرویی برگزار شد و اعضای خانواده بزرگ مدیران خودرو هر یک به تناسب علایق خود از تفریحات مجموعه کارتینگ آزاد استفاده کردند تا خاطره یک روز خوب را یاد خود و خانوادهایشان رقم زده باشند.

پیست کارتینگ آزادی

جدای از بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوعی که در این مجموعه تدارک دیده شده بود، تجربه سواری با خودروهای کارتینگ در فضای پیست و مسابقه شاید هیجان انگیزترین و جذاب‌ترین رویداد این گردهمایی بود. برای تمام شرکت کنندگان یک کلاس آموزشی اجمالی برگزار شده و گروه‌های مختلف شروع به مسابقه کردند و در نهایت با برگزاری مسابقه فینال، به برندگان جوایزی از سوی شرکت مدیران خودرو اهداء شد.

پاشگاه هواداران مدیران خودرو

همچنین در حاشیه این برنامه کارشناسان واحد ارتباط با مشتری شرکت مدیران خودرو جهت سنجش رضایت مشتریان و همچنین دریافت نظرات اصلاحی در حوزه های مختلف ارائه خدمات حضور داشتند تا با تمرکز بر خواسته های اصلی مشتریان قدم جدی تری را در این خصوص برداشته باشند.
شرکت مدیران خودرو سعی دارد همواره با ارائه محصولات قوی تر و بروز و همچنین بالا بردن کیفیت خدمات خود سطح رضایت مشتریانش را افزایش دهد. اتفاقی که امید‌بخش افزایش رضایتمندی تعداد بیشتری از مشتریان خواهد بود.

باشگاه هواداران مدیران خودرو

اتفاقاتی از این دست می‌تواند علاوه بر تقویت حس وفاداری مشتریان به برند ام وی ام ، این اطمینان را به مشتریان بدهد که شرکت مدیران خودرو پس از فروش خودرو به خریداران نیز به آن‌ها اهمیت می‌دهد و در کنار این ارتباط دوستانه، با برگزاری این گردهمایی‌ها و با جویا شدن نظر مشتریان نسبت به خودروهایشان، قدمی موثر در پیشرفت کیفیت و تولید محصولات خود بردارد.

پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیران خودرو

 

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (10) / مدیران خودرو با دو محصول جدید

نمایشگاه خودرو ارومیه (3): نگین خودرو و مدیران خودرو پای کار نمایشگاه

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (2)- جدیدترین محصولات مدیران خودرو در یک قاب

فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت (مرداد 96)

فروش نقدی و اقساطی تیگو 7 (مرداد 96)

راه اندازی صندوق سرمایه گذاری تامین خودرو (مدیران خودرو)

اختصاص وام به خودروهای کارکرده مدیران خودرو

چری تیگو7 در تهران رونمایی شد + قیمت آن در بازار

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

چالشی برای چینی های دست دوم/ گزارش تست جاده محصولات کارکرده مدیران خودرو

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

مشتریان مدیران خودرو به سفر چین می روند + قرعه کشی و برندگان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی