پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی تلفنی

سلام تاکسی ، با 110 پریوس هیبریدی وارد ناوگان شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو، غلامعلی خامس متین مدیر عامل شرکت ” سلام تاکسی ” امروز از ورود 110 دستگاه تاکسی تویوتا پریوس هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی کشور خبر داد. خامس متین با اشاره به اینکه خرید و واگذاری 110 تاکسی فقط برای مرحله اول و قرار است تا 3000 دستگاه دیگر نیز […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو، غلامعلی خامس متین مدیر عامل شرکت ” سلام تاکسی ” امروز از ورود 110 دستگاه تاکسی تویوتا پریوس هیبریدی به ناوگان تاکسیرانی کشور خبر داد.

خامس متین با اشاره به اینکه خرید و واگذاری 110 تاکسی فقط برای مرحله اول و قرار است تا 3000 دستگاه دیگر نیز وارد شود، اظهار کرد: شرکت سلام تاکسی تا 70 درصد از قیمت خودرو را به صورت تسهیلات می تواند ارائه دهد.

وی افزود: یکی از وجوه تمایز سلام تاکسی، آراستگی و آموزش رانندگان در زمینه برقراری ارتباط با مشتریان و نیز آسودگی خاطر مسافران است.

در حال حاضر روزانه 300 تا 400 هزار سفر درون شهری در تهران انجام میشود و به اظهار قایم مقام مدیر عامل سلام تاکسی، فقط 30 تا 40 هزار سفر سهم تاکسی های آنلاین است. در حال حاضر با استقرار تاکسی های سلام تاکسی در جایگاههایی نظیر فرودگاه مهرآباد و مجتمع تجاری پالادیوم، سرویس VIP به مسافران ارائه می شود.

سلام تاکسی (4)

مدیر عامل شرکت در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیدند چرا فقط از خودروی پریوس استفاده می شود گفت: در کشورهای دیگر نظیر انگلستان و آمریکا تنها از این مدل استفاده می شود و به نوعی امتحان خود را پس داده است. آلایندگی خودروی هیبریدی بسیار ناچیز است و مصرف سوخت آن در شهر پایین است و در واقع صرفه جویی هزینه سوخت را برای راننده به همراه می آورد. راحتی سواری و اتوماتیک بودن آن نیز یک امتیاز مثبت برای راننده به حساب می آید و ضامن سلامتی بیشتر راننده در دراز مدت است. خودروها همگی از شرکت ایرتویا به صورت آزاد خربداری شده اند و مالکان آن می توانند برای دریافت خدمات به هر کدام از 42 نمایدگی رسمی ایرتویا در سراسر کشور مراجعه کنند.

وی افزود: رانندگانی که این خودروها را خریداری می کنند باید شرایط قانونی سازمان تاکسیرانی (تعهل، عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد، سن زیر 50 سال و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم) را دارا باشند. اقساط ماهیانه این خودروها چیزی در حدود 2 میلیون تومان است و با حجم فعلی مسافران این ناوگان، درآمد رانندگان کاملا مکفی است. همچنین کمیسیون دریافتی مجموعه از هزینه های سفر 10% است که همان هم صرف خدمات می شود.

در حال حاضر مبلغ ورودی به تاکسی های این مجموعه در سفرهای شهری 5 هزار تومان و در مسیرهای مربوط به فرودگاه 8 هزار تومان است. مسافران می توانند از طریق تماس با شماره چهار رقمی 1854 در هر ساعت از شبانه روز، از سلام تاکسی درخواست تاکسی دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • کاظمی | 31/05/1401 در 09:28

    خدا رحمت کنه جناب آقای متین و

کیوسک مطبوعاتی