پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین موتور

رشد 2.5 برابری فروش میتسوبیشی در ایران / مصاحبه

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، استقبال این روزهای مردم از خودروهای وارداتی، بیشتر از سال های قبل شده است. طیف گسترده ای از خریداران خودروهای خارجی تمایل به خرید خودروهای شاسی بلند دارند. به همین بهانه به گفتگویی کوتاه با علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین  نماینده انحضاری میتسوبیشی و DS در ایران […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، استقبال این روزهای مردم از خودروهای وارداتی، بیشتر از سال های قبل شده است. طیف گسترده ای از خریداران خودروهای خارجی تمایل به خرید خودروهای شاسی بلند دارند. به همین بهانه به گفتگویی کوتاه با علی شکوهی، مدیر بازاریابی گروه آرین  نماینده انحضاری میتسوبیشی و DS در ایران نشستیم.

آقای شکوهی از رشد فروش محصولات میتسوبیشی و DS در ایران برای ما بگویید.

امسال میتسوبیشی از رشد فروشی بالغ بر 2.5 برابر برخوردار بوده و برند DS با رشدی بیش از 4 برابر رو به رو بوده است. طبق آمار 60 درصد از کل واردات خودروی خارجی مربوط به خودروهای شاسی بلند است، این یعنی خودروهای کراس اوور و SUV باب طبع ایرانی هاست. به همین دلیل سهم عمده رشد فروش میتسوبیشی متعلق به اوتلندر است، آن هم به خاطر کلاس بدنه و کیفیت آن که امتحانش را به خوبی پس داده است. ASX ، لنسر و میراژ به ترتیب در جایگاههای بعد قرار می گیرند. DS هم که ک برند پریمیوم فرانسوی است بیش از قبل مورد توجه اقشار خاص قرار گرفته و توانسته از جایگاه مطلوبی در رده قیمتی حدود 200 میلیون تومان برخوردار باشد. البته به تازگی DS3 با قیمتی در حدود 130 میلیون تومان به بازار ایران عرضه شده که یک هاچ بک کوپه شهری با ظاهری خاص و مدرن است.

سهم آرین موتور چه مقدار از کل واردات است ؟

سال گذشته 5.2 درصد از سهم واردات متعلق به گروه آرین بوده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال این سهم دو رقمی شود.

میتسوبیشی اکلیپس چه زمانی به بازار می آید؟

برنامه ریزی شده است که از این خودرو در نمایشگاه تهران (آذر 96) رونمایی شود. البته قبل از آن در حال تلاش هستیم که از میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید رونمایی کنیم.

آیا گروه آرین تاخیر در تحویل دارد؟

با توجه به وضعیت فعلی سایت ثبت سفارش و یکسان بودن شرایط برای همه شرکت ها و نمایندگی ها، چه رسمی و چه غیر رسمی، باز هم تحویل میتسوبیشی میراژ و لنسر 4 روزه و ASX 10 تا 15 روزه انجام می شود. بنابراین مشکلی بابت تحویل و شماره گذاری هیچ کدام از خودروها نداریم.

 تاثیر تست درایو در فروش خودروها چگونه بوده؟

تست درایو یکی از ابزار خوب برای بازاریابی است که خریداران می توانند حس رانندگی با محصول مورد علاقه خود را لمس کنند. تاثیر آن در فروش DS و میتوسبیشی بسیار عالی بوده است. اکنون این امکان در تهران، مازندران، اصفهان و به زودی در مشهد وجود داردو مردم عزیز می توانند با مراجعه به نمایندگی های آرین موتور ضمن ثبت نام، از این این فرصت استفاده کنند.

برنامه ای برای رونمایی از برند لاستیک بریجستون دارید؟

بله، به زودی گروه آرین، از این برند معتبر در حوزه تولید لاستیک ، به عنوان نمایندگی رسمی در ایران رونمایی خواهد کرد.

آرین موتور

بیشتر بخوانید:

بررسی فنی میتسوبیشی اوتلندر جدید

گزارش نمايشگاه خودرو مشهد (١٥) /فروش ویژه میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو مشهد

رشد 130 درصدی تولید محصولات میتسوبیشی

میتسوبیشی اکلیپس کراس به زودی در ایران

آرین موتور محصولات میتسوبیشی را پلاک شده تحویل می دهد

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت اول: DS)

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت دوم: میتسوبیشی)

فروش میتسوبیشی لنسر با تحویل 4 روزه (مرداد 96)

مرکز خدمات ماشین آلات راهسازی هیتاچی افتتاح شد + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی