پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیل_جاده_چالوس_ریزش کوه

جاده هراز و جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است.

متاسفانه طوفان روز گذشته و بارش باران در محورهای شمالی خسارات فراوانی را برجا گذاشته است. 50 دستگاه خودرو در جاده چالوس مفقود شده اند. چندین نفر جان خودرا از دست داده اند افزاد زیادی زخمی شده اند. چند ده نفر از جمله دو کارگر چینی و تعدادی کوهنورد مفقود شده اند و خسارات مالی […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۹ تیر ۱۳۹۴

متاسفانه طوفان روز گذشته و بارش باران در محورهای شمالی خسارات فراوانی را برجا گذاشته است. 50 دستگاه خودرو در جاده چالوس مفقود شده اند. چندین نفر جان خودرا از دست داده اند افزاد زیادی زخمی شده اند. چند ده نفر از جمله دو کارگر چینی و تعدادی کوهنورد مفقود شده اند و خسارات مالی فراوانی به جا مانده است.

علاوه بر تمام این حوادث ناگوار دو پل در طالقان خراب شده اند و زمین های کشاورزی آسیب دیده اند.

در جریان این سیل‌ و بارش‌های تابستانی ، کوه‌های جاده هراز و چالوس هم سست شدند و ریزش کردند و از صبح امروز این دو محوربسته شدند . محور هراز  نیز با ریزش کوه در تونل شماره 2 و 3 مواجه شده است .

رئیس پلیس راه در مورد تعداد کشته‌ها و خساراتی که از دیروز تاکنون در جاده‌های کشور به وقوع پیوسته اظهارداشت: تاکنون کشته‌ای در فیروزکوه و هراز نداشته‌ایم؛ البته دیروز تعداد خودروهایی که به دلیل ریزش کوه در جاده هراز دچار خسارت شده‌اند به سرعت به 30-40 دستگاه رسید که برای آنها کروکی ترسیم شد.

در همین رابطه نیز سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفته است که در 24ساعت گذشته یک هزارو 500 تن حادثه دیده‌اند و از این تعداد 720 نفر امدادرسانی شدند و 190 نفر نیز به کمک امدادگران نجات یافتند.

تصادف زنجیره ای با 18 نفر مصدوم

تصادف مرگبار جاده خاوران + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی