پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کاپرا۲

فروش اقساطی وانت کاپرا دو دیفرانسیل (شهریور 96)

فروش اقساطی وانت کاپرا دو دیفرانسیل توسط گروه بهمن در شهریور ماه سال جاری طبق شرح ذیل اعلام می شود. گروه بهمن شرایط فروش نقدی و اعتباری وانت کاپرا 2 را اعلام کرد. بر اساس اعلام گروه بهمن، قیمت این خودرو 72 میلیون و 550 هزار تومان است. در شرایط خرید اعتباری، پیش پرداخت خرید […]

امیر
سه شنبه - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

فروش اقساطی وانت کاپرا دو دیفرانسیل توسط گروه بهمن در شهریور ماه سال جاری طبق شرح ذیل اعلام می شود.

گروه بهمن شرایط فروش نقدی و اعتباری وانت کاپرا 2 را اعلام کرد. بر اساس اعلام گروه بهمن، قیمت این خودرو 72 میلیون و 550 هزار تومان است.
در شرایط خرید اعتباری، پیش پرداخت خرید خودرو 45 میلیون و 550 هزار تومان یا 32 میلیون و 550 هزار تومان بوده و الباقی مبلغ طی اقساط 6، 12 و 24 ماهه دریافت خواهد شد. موعد تحویل این خودرو 30 روزه می باشد.

تغییرات ظاهری کاپرا ۲:

اگر نگاهی به ظاهر کاپرا ۲ داشته باشید، به سرعت به تغییراتی که نسبت به مدل قبلی پیدا کرده پی خواهید برد. اگرچه مجموع تغییرات ظاهری کاپرا را باید یک فیس لیفت جمع و جور برشمرد و گفت این تغییرات بنیادی نیستند، اما اثر گذاری این تغییرات قابل توجه بوده و ظاهر کاپرا را سر و حال و به روز کرده‌اند. مهمترین تغییرات ظاهری کاپرا در بخش جلو متمرکز شده. چراغ‌های جلو که در مدل قبلی کیفیت قابل قبولی نداشتند، در کاپرا ۲ از نو طراحی شده‌اند و علاوه بر بهره بردن از دی لایت، از چراغ هالوژن نیز بهره می‌برند. جلوپنجره کرومی نیز کاملا تغییر کرده و در ترکیب با چراغ‌های جدید، فرم خوشایندی را به نمایش می‌گذارد.

همچنین گارد جلو نیز از روی سپر حذف شده و سپر جلو نیز مورد بازنگری قرار گرفته است. اگر بیشتر به ظاهر کاپرا ۲ دقت کنید، متوجه اضافه شدن گارد استیل جانبی نیز خواهید شد که علاوه بر زیبایی بیشتر، سوار و پیاده شدن از کابین را نیز آسان‌تر می‌کند.

معدود خودرویی در طول فیس لیفت ظاهری، دستخوش تغییراتی در ابعاد و ویل بیس می‌شود. چرا که این کار هزینه بالاتری از تغییرات جزیی دارد. اما کاپرا ۲ علاوه بر تغییرات ظاهری و فنی، در فاصله میان دو محور نیز مورد بازنگری قرار گرفته و حالا ۵۳۳۰ میلی‌متر طول دارد و فاصله محورهای جلو و عقب‌اش از ۲۹۰۰ میلی متر به ۳۱۰۰ میلی‌متر رسیده است. این رشد چند سانتی‌متری فاصله محوری به فضای اتاق بار نیز اضافه کرده تا کاپرا ۲ تا جایی که می‌تواند، کاربردی‌تر از قبل باشد.

قطعا اضافه شدن فاصله بین ۲ محور روی فضای کابین نیز تاثیر گذاشته است. با این تصور ذهنی وارد کابین می‌شویم. کاپرا ۲ روسفیدمان می‌کند. بزرگ‌تر شدن فضای صندلی‌های نسبت به قبل کاملا مشهود است و ۳ سرنشین درشت هیکل بدون هیچ گونه تنشی در این قسمت قرار گرفتند.

امکانات کاپرا ۲ و تغییرات کابین:

کابین کاپرا ۲ نیز تفاوت‌های قابل توجهی با قبل دارد و علاوه بر جادارتر و راحت‌تر شدن، از پنل درب‌ها و کنسول جدید جلو بهره می‌برد. صندلی‌ها نیز از نو طراحی شده‌اند و کیفیت بهتری نسبت به قبل دارند. یکی از مواردی که در کابین کاپرا ۲ جلب توجه می‌کند، نمایشگر ۷ اینچی مجهز به سیستم رهیاب به همراه نقشه شهرها و پوشش کلیه جاده‌های کشور است که قابلیت جست و جو و آدرس دهی به همراه راهنمای صوتی نیز دارد. همچنین کاپرا ۲ به دوربین عقب نیز مجهز شده. ویژگی که برای یک پیکاپ ۲ کابین ضروری به نظر می‌رسد. صفحه نمایش ۷ اینچی تصویر دوربین عقب را نیز نمایش می‌دهد. غربیلک فرمان کاپرا ۲ نیز نسبت به قبل تغییر کرده و دکمه‌های کنترل سیستم صوتی نیز مجهز شده است. از دیگر امکانات کاپرا ۲ می‌توان به آیینه‌های جانبی برقی، ساعت و قطب نما، مه شکن جلو و عقب، ۲ عدد ایربگ، ترمز ضد قفل مجهز به سیستم توزیع نیروی ترمز، شیشه‌ بالابرهای برقی، سیستم تهویه مطبوع وقفل مرکزی با ریموت اشاره کرد.

کاپرا۲-۸

مشخصات فنی کاپرا ۲:

اگر به سراغ یک پیکاپ ۲ دیفرانسیل آمده‌اید، قطعا ویژگی‌های حرکتی و پیشرانه پرتوان نیز علاوه بر فضای بار و کابین مناسب برایتان اهمیت دارد. کاپرا ۲ از همان پیشرانه ۴ سیلندر معروف ساخت میتسوبیشی بهره می‌برد. این پیشرانه با کد 4G69 S4N شناخته می‌شود و ۲۳۷۸ سی سی حجم دارد. حداکثر توان پیشرانه کاپرا به ۱۲۴.۷ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور می‌رسد و ماکزیمم گشتاور ۲۰۰ نیوتن متری‌اش نیز در دور ۳۰۰۰ به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. تغییرات کاپرا ۲ تنها به موارد ظاهری محدود نشده و در بخش فنی نیز مورد بازبینی قرار گرفته است. فن مکانیکی مدل قبلی جای خود را به فن الکتریکی داده که علاوه بر سر و صدای کمتر، بازده بالاتر و خنک کاری بهتری دارد. همچنین حجم رادیاتور نیز نسبت به قبل بیشتر شده است.

کاپرا۲

 ۳ حالت برای حرکت با کاپرا قابل انتخاب است. می‌توانید از میان گزینه‌های 4L، 4WD و 2WD با توجه به شرایط مسیر و نوع رانندگی یکی را انتخاب کنید. هنگام رانندگی با کاپرا در مسیرهای ناهوار بیشتر به آن علاقه‌مند خواهید شد. چرا که بیش از آنچه از یک پیکاپ ۷۰ میلیونی انتظار می‌رود از پس مسیرهای سخت بر می‌آید. یکی از ویژگی‌های کاپرا که آن را نسبت به سایر هم کلاسان‌اش متمایز می‌کند، تعلیق نرم و راحت است که باعث می‌شود کاپرا یک پیکاپ دو منظوره برای استفاده سواری و باری باشد. تعلیق در جلو از نوع جناقی با میله پیچشی و در عقب از نوع فنر تخت است. این پیکاپ ۱۷۶۵ کیلوگرمی در حمل بار نیز چیزی از رقبای هم قیمت کم ندارد و ظرفیت حمل بارش به ۴۸۰ کیلوگرم می‌رسد.

فروش فوری محصولات ایران خودرو (شهریور 96)

عنوان اولین خودرو اتوماتیک ارزان قیمت داخلی برای ساینا اتومات

فروش نقدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید فردا آغاز می‌شود

فروش اقساطی، نقدی و مشارکتی محصولات ایرتویا (شهریور 96)

اعلام شرایط فروش هیوندای اکسنت با تخفیف ویژه+ بررسی اجمالی اکسنت

هاوال قدرتمندترین بازیگر چینی در کلاس شاسی بلندها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی