پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان-جوک

هرآنچه می خواهید از نیسان و اخبار پیرامونش بدانید/معرفی مجله خبری نیسان نوین

شرکت جهان نوین آریا برای تعامل هرچه بهتر با رسانه ها و آشنایی بیشتر علاقه مندان با مسائل و موارد مربوط به برند نیسان، یک مجله خبری اینترنتی با نام نیسان نوین تاسیس کرده تا با دنبال کردن آن، تمام سوالات شما پیرامون تازه های برند نیسان و اخبار مربوط به آن پاسخ داده شود. به […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۶

شرکت جهان نوین آریا برای تعامل هرچه بهتر با رسانه ها و آشنایی بیشتر علاقه مندان با مسائل و موارد مربوط به برند نیسان، یک مجله خبری اینترنتی با نام نیسان نوین تاسیس کرده تا با دنبال کردن آن، تمام سوالات شما پیرامون تازه های برند نیسان و اخبار مربوط به آن پاسخ داده شود.

به گزارش جوان خودرو:

مجله خبری نیسان نوین بر خلاف بیشتر سایت های شرکت های خودرویی که بیشتر به معرفی محصولات موجود و مشخصات آن ها برای خریداران می پردازند، یک سایت متنوع با مطالب جذاب و آموزنده است که می تواند تمام سوالات بازدیدکننده در خصوص برند نیسان را پاسخ دهد.

 علاوه بر اینکه شما از طریق این مجله خبری می توانید با شرکت جهان نوین آریا و نوع فعالیت هایش آشنا شوید، می توانید اخبار روز نیسان را نیز دنبال کنید. در خبرهای خارجی این وبسایت، محصولات و برنامه های آینده نیسان، محصولات جدید این خودروساز ژاپنی و افتخارات و عناوینی که نیسان در جهان به خود اختصاص می دهد، معرفی می شوند.

مجله خبری نیسان

در بخش نیسان امروز، می توانید خبرهای داغ داخلی و خارجی نیسان را دنبال کنید. یک بخش ویژه هم به تست خودرو اختصاص داده شده و تست های داخلی و خارجی محصولات نیسان را برای آگاهی هرچه بیشتر در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. در سوی دیگر بخش فناوری قرار دارد و در این بخش بازدیدکنندگان می توانند با تکنولوژی ها و ایده های جدید نیسان بیشتر آشنا شوند و خودروهای کانسپت و مفهومی این شرکت را بشناسند.

از آنجایی که نیسان ید طولایی در زمینه آفرود دارد و علاوه بر عرضه خودرو در سگمنت های مختلف، تمرکز ویژه ای روی ساخت خودروهای شاسی بلند با قابلیت های خارج جاده ای دارد، بخشی به عنوان آفرود در این وبسایت در نظر گرفته شده که جدای از بحث ها پیرامون برند نیسانف شما را با نکات کلیدی آفرود و تیونینگ خودرو آشنا می کند. همچنین یک بخش ویژه با عنوان گالری نیز با نمایش عکس ها و فیلم های جذاب و هیجان انگیزف بازدیدکنندگان را سرگرم می کند.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی این بخش از مجله خبری نیسان در ایران بازدید کنند.

 

از تحویل ناب خودروهای نیسان چقدر می دانید؟

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (۱۳) / حضور جهان نوین آریا با ۲ مدل نیسان

اعلام نتایج مالی اولین دوره سه ماهه 2017 نیسان

رنو نیسان پرفروش ترین برند خودرو جهان

رشد فروش و تولید جهانی شرکت نیسان از آوریل 2016 تا مارس 2017

نیسان جوک را بیشتر بشناسیم

نیسان ایکس تریل رقیبی سرسخت برای قدبلندها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی