فروش اقساطی پژو 206 صندوقدار توسط گروه صنعتی ایران خودرو به شرح ذیل اعلام می شود. بروزرسانی: افزایش قیمت خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان ایران خودرو (تیر 97) پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی (تیر 97) بر اساس اعلام ایران خودرو، پژو 206 صندوقدار V8 با قیمت مصوب 38.942.300 تومان […]
بر اساس اعلام ایران خودرو، پژو 206 صندوقدار V8 با قیمت مصوب 38.942.300 تومان و پیش پرداخت 19.5 میلیون تومان با موعد تحویل 30 روزه ثبت نام میشود.
در این طرح مدت بازپرداخت اقساط از 12 تا 24 ماهه و نرخ سود از 20 تا 22 درصد متغیر است.
شرایط و توضیحات بخشنامه:
کلیه شرایط و ضوابط خرید و مدارک لازم در این روش مشابه روش های جاری فروش اعتباری ماه های گذشته می باشد.
تاریخ چک ها پس از انتخاب شرایط خرید، توسط سیستم فروش و بصورت مکانیزه محاسبه و به مشتری اعلام خواھد شد.
انتخاب تعداد چک، مدت بازپرداخت، نرخ سود و … بر عهده مشتری و بر اساس محاسبات مکانیزه سیستم است.
با انتخاب مدت بازپرداخت کمتر، نرخ سود نیز متناسب با آن کاهش خواهد یافت.
بررسی اجمالی پژو 206 صندوقدار :
نمای جلوی ۲۰۶ صندوقدار نسبت به هاچبک هیچ تغییری نکرده و تنها تغییری که در مدل صندوقدار نسبت به هاچبک در نمای بیرونی به وجود آمده است اضافه شدن صندوق به خودرو است که البته نمای جانبی و عقب مدل صندوقدار را نسبت به هاچبک تغییر میدهد. این تغییر ازاینجهت که فضای صندوقعقب را ایجاد میکند و این خودرو را برای سفر و یک خانواده مناسبتر میکند، اما ازنظر ظاهری چندان دلچسب به نظر نمیرسد. نمای جانبی بهواسطه اضافه شدن صندوق و با توجه به عدمتغییر دیگر قسمتهای خودرو کمی ناهماهنگ به نظر میرسد.طراحی داشبورد و کنسول میانی ۲۰۶ را میتوان خوب توصیف کرد. رنگ و کیفیت مناسب مواد بکار رفته در آن به همراه جانمایی خوب و درست اجزا در کنار هم، نمای خوبی را به فضای جلوی راننده و سرنشین جلو داده است. محل قرارگیری ساعت دیجیتال به همراه دکمه چراغخطر و قفل مرکزی دربها هم بهخوبی در خودرو طراحیشده است. هرچند صندلیهای این خودرو خیلی راحت نیستند، اما فضای نسبتاً مناسبی برای سرنشینان جلو وجود دارد. اما مشکل اصلی فضای داخلی ۲۰۶ فضای ناکافی برای سرنشینان عقب است که بهسختی میتوانند در مسیرهای نسبتاً طولانی و حتی کوتاه طاقت بیاورند.سواری نرم، به همراه شتاب و سرعت مناسب 206 اسدی از کسی پوشیده نیست. در ۲۰۶ صندوقدار میلههای تعادل به عقب خودرو اضافهشده است که کنترل و هندلینگ آن را نسبت به هاچبک راحتتر و سواری با این خودرو را دلپذیر کرده است. سیستم ترمز این خودرو نیز قابلاعتماد است و معمولاً مشکل کمی برای رانندگان به وجود آورده است. البته یکی از مشکلات این خودرو که در قسمت قبل هم به آن اشاره شد مشکل کنترل خودرو در برخی پیچهای تند جاده است.
دیدگاه خود را بنویسید