پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروهای عراقی

تردد خودروهای عراقی بدون اخذ روادید در منطقه آزاد اروند

با امضای توتفقنامه میان منطقه ازاد اروند و استانداری خوزستان با عراقی ها، خودروهای عراقی می توانند بدون اخذ روادید در منطثه آزاد اروند تردد کنند. این توافقنامه تدوین شده و به زودی به مرحله اجرا می رسد. به نقل از ایرنا، محمود عیدانی ترک زاده سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۶

با امضای توتفقنامه میان منطقه ازاد اروند و استانداری خوزستان با عراقی ها، خودروهای عراقی می توانند بدون اخذ روادید در منطثه آزاد اروند تردد کنند. این توافقنامه تدوین شده و به زودی به مرحله اجرا می رسد.

به نقل از ایرنا، محمود عیدانی ترک زاده سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند روز شنبه در نشست مشترک با شرکت های گردشگری بصره عراق افزود: با امضای این توافقنامه خودروهای عراقی می توانند بدون اخذ روادید در منطقه آزاد اروند تردد کنند که این توافق از یک هفته دیگر اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای ورود خودروهای عراقی به منطقه آزاد اروند هزینه پرداخت نمی شود، البته با تعامل طرف عراقی خودروهای ایرانی نیز برای ورود به کشور عراق نیاز به روادید نخواهند داشت.
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این توافقنامه باعث رونق صنعت توریسم و اقتصاد شهرهای آبادان و خرمشهر و ورود و خروج در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
ترک زاده اظهار داشت:در حال حاضر در تلاشیم خدمات به طرف عراقی داده شود اما در آینده نزدیک این خدمات نیز به زائران و گردشگران ایرانی ارائه خواهد شد.

اعلام محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد

مونتاژ آمبولانس در منطقه آزاد اروند

اعمال محدودیت جدید واردات خودرو در مناطق آزاد

تردد غیرقانونی خودروهای پلاک اروند در خوزستان

ترکشهای توقف ثبت سفارش خودرو

ماجرای ورود تعدادی خودرو لوکس بدون تشریفات گمرکی به کشور چیست؟

تکذیبیه ورود 13 خودروی لوکس بدون ثبت سفارش توسط گمرک

فصلی جدید در مصائب واردات خودرو !/گفت و گو با دبیر انجمن واردکنندگان خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی