پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

همان طور که در گزارش نمایشگاه خودرو تبریز شماره (۱) اشاره کردیم، کارمانیا به عنوان شریک تجاری و عرضه کننده محصولات بی وای دی در ایران، حضوری پررنگ در نمایشگاه خودرو تبریز دارد. جدیدترین محصول بی وای دی در ایران که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده، بی وای دی F3 که به […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

همان طور که در گزارش نمایشگاه خودرو تبریز شماره (۱) اشاره کردیم، کارمانیا به عنوان شریک تجاری و عرضه کننده محصولات بی وای دی در ایران، حضوری پررنگ در نمایشگاه خودرو تبریز دارد. جدیدترین محصول بی وای دی در ایران که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده، بی وای دی F3 که به تازگی در بازار عرضه شده است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو :

سالن امیر کبیر میزبان محصولات BYD است. از حضور شاسی بلند بی وای دی یعنی مدل S6 در بازار چند وقتی می‌کذرد و در این مدت توانسته در آتش رقابت کراس اوورهای چینی ۱۰۰ میلیونی موقعیت مناسبی برای خود دست و پا کند. اما بعد از S6, این سدان جمع و جور بی وای دی یعنی مدل F3 است که توجهات را به سوی خود جلب کرده.

بی وای دی F3 در کلاس C جای می‌گیرد و از نظر ابعاد بدنه، مشابه مزدا۳ نسل قبل ارزیابی می‌شود.F3 بر پایه پلت فرمی که از پلت فرم تویوتا کرولا الهام گرفته طراحی شده است.

کارمانیا

همچنین کارمانیا آخرین نسخه فیس لیفت این سدان جمع و جور را برای بازار ایران انتخاب کرده که در طراحی ظاهری و کابین تفاوت‌هایی با مدل قدیمی دارد.

F3 یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری را در دل خود جای داده. این پیشرانه علاوه بر حجم کم و مصرف سوخت مناسب، ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه جمع و جور بنا به سفارش مشتری با یک گیرباکس ۵ سرعته دستی یا گیرباکس ۶ سرعته اتوماتیک ۲ کلاچه جفت می‌شود.

لیست تجهیزات و امکانات این خودرو نیز شامل مواردی مثل دو ایربگ، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ مجهز به ABS و EBD، کلید هوشمند، سیستم ضد سرقت، دوربین دید عقب و دید جانبی، سانروف دو حالته، صفحه کیلومتر LED، تهویه مطبوع اتوماتیک و نمایشگر چند منظوره مرکزی می شود.

کارمانیا برای فروش محصولات بی وای دی در نمایشگاه خودرو تبریز، شرایط فروش ویژه ای را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

چینیِ نشکن/ بررسی اجمالی BYD S6

فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96)

فروش اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD F3 (شهریور 96)

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (2) / هفدهمین دوره از فردا آغاز به کار می کند

شیراز میزبان اولین اتوبوس برقی ایران

حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی