پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا دیزل-نمایشگاه خودرو تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۳)/ سایپا دیزل و تنوع محصول در رده‌های مختلف قیمتی

با توجه به نزدیکی تبریز به شریان‌های حمل و نقل بین المللی و مرزهای تجاری کشور، شهری استراتژیک از نظر حمل و نقل ترانزیت به شمار می‌رود. حتی همزمان با نمایشگاه خودرو، تبریز میزبان نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت نیز هست. چه فرصتی از این بهتر که با کیفیت‌ترین تولید کننده خودروهای تجاری سنگین […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۶ شهریور ۱۳۹۶

با توجه به نزدیکی تبریز به شریان‌های حمل و نقل بین المللی و مرزهای تجاری کشور، شهری استراتژیک از نظر حمل و نقل ترانزیت به شمار می‌رود. حتی همزمان با نمایشگاه خودرو، تبریز میزبان نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت نیز هست. چه فرصتی از این بهتر که با کیفیت‌ترین تولید کننده خودروهای تجاری سنگین جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان تبریزی قرار دهد. سایپا دیزل که غرفه‌ای در فضای باز بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز دارد، در روز اول این نمایشگاه از محصول جدید خود رونمایی کرد و سبد کاملی از محصولات خود را با رنج قیمتی متنوع به نمایشگ گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

نخستین روز بیست و یکمین نمایشگاه خودرو تبریز در ۱۴ شهریور ماه ۹۶، با اتفاقی هیجان انگیز یعنی رونمایی از یکی از جدیدترین و با کیفیت‌ترین کامیون‌های کشنده کشور همراه بود. ولوو FM که پیش از این خبر از رونمایی آن در نمایشگاه خودرو تبریز داده بودیم.

سایپا دیزل همواره به عنوان عرضه کننده و تولیدکننده با کیفیت‌ترین خودروهای تجاری کشور شناخته می‌شود. وقتی به رده بندی کیفیت خودروهای تجاری تولید داخل نگاهی می‌اندازیم، سایپا دیزل با تعداد قابل توجهی از محصولات‌اش در بخش بالایی این جدول حضور دارد.

همچنین این خودروساز داخلی یکی از متنوع‌ترین سبدهای محصولی را نیز در اختیار دارد. از ۴ شریک تجاری سایپا دیزل می‌توان به ولوو و رنو که در بحث کیفیت نیازی به معرفی ندارند و دانگ فنگ و فوتون به عنوان خوش نام‌ترین برندهای چینی در این حوزه نام برد.

کامیون کشنده ولوو FM با توان ۴۶۰ اسب برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو تبریز رونمایی شد. در کنار آن، با کیفیت‌ترین کامیون کشنده کشور یعنی ولوو FH500 نیز حضور دارد. از سایر محصولات سایپا دیزل در این نمایشگاه می‌توان به کامیون جدید رنو D با کاربری تانکر، کاوه ۴*۲ تک محور  KT420، دانگ فنگ T480 و کامیون فوتون الوند اشاره کرد.

محصولات سایپا دیزل که در این نمایشگاه به نمایش درآمده‌اند، با توجه به رقوم جغرافیایی و علاقه مندی مردم آذربایجان شرقی انتخاب شده‌اند. با توجه به موقعیت استراتژیک شهر تبریز در حمل و نقل جاده‌ای و ترانزیت، سایپا دیزل با تمام برنده‌های زیر مجموعه خود و با سبد کاملی از محصولات در رنج‌های مختلف قیمتی در نمایشگاه حاضر شده است. قیمت خودروهای این شرکت از ۱۰۰ میلیون تومان تا ۴۷۳ میلیون تومان برای گران قیمت‌ترین کامیون ( FH500 ) در نظر گرفته شده است.

همچنین سایپا دیزل با نگاه به اینکه راننده‌ها و فعالان تبریزی در عرصه حمل و نقل عمومی بتوانند فرصت مناسبی برای خرید خودروهای تجاری با کیفیت داشته باشند، شرایط فروش ویژه نقدی و لیزینگی را در نظر گرفته و به خریداران تخفیف نمایشگاهی ارائه می کند.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۸)/مهمان ناآرام غرفه نیسان

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۰)/ قطب فروش ام وی ام در شمال غرب کشور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۱)/ DS برای اولین بار به تبریز آمد

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۲)/ بی وای دی پیشگام در عرصه خودروهای الکتریکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی