پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس و لکسوس (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس و لکسوس NX توسط ایرتوتا نماینده رسمی تویوتا در ایران به شرح و جدول ذیل اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس (شهریور 96) : پریوس، پرفروش ترین هیبرید دنیا تویوتا پریوس یکی از پرفروش ترین خودروهای شرکت ایرتویا است. خودرویی که در بازارهای جهانی نیز با […]

امیر
یکشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس و لکسوس NX توسط ایرتوتا نماینده رسمی تویوتا در ایران به شرح و جدول ذیل اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس (شهریور 96) :

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس (شهریور 96)

پریوس، پرفروش ترین هیبرید دنیا

تویوتا پریوس یکی از پرفروش ترین خودروهای شرکت ایرتویا است. خودرویی که در بازارهای جهانی نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بوده و به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته می شود. در این بخشنامه خریداران محترم در شرایط نقدی از تخفیف نقدی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومانی برای تیپ C و ۳ بهرمند خواهند شد. همچنین در بخشنامه جدید در شرایط اقساطی نیز خریداران می توانند از تسهیلات ۳۶ میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۹ ماهه بهرمند شوند. ضمن آنکه تسهیلات ۷۲ میلیون تومانی با کارمزد ۱۸درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه نیز برای هر دو تیپ تویوتا پریوس در نظر گرفته شده است.

فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX (شهریور 96) :

فروش نقدی و اقساطی لکسوس ان ایکس (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی لکسوس NX (شهریور 96)

 شاسی بلند پرفروش

لکسوس NX به عنوان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند لوکس کشور شناخته می شود. در این بخشنامه لکسوس NX200t در شرایط نقدی با هدیه ویژه بیمه بدنه یکساله رایگان بفروش می رسد. در بخشنامه جدید شاهد تغییر قیمت لکسوس NX300h هستیم. لکسوس NX300h فول EU (FP7) مدل ۲۰۱۷ هم اکنون با قیمت ۳۷۵ میلیون تومان بفروش می رسد. همچنین خریداران در صورت استفاده از شرایط اقساطی برای هر دو تیپ NX200t و NX300h می توانند از روش اقساط ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ ماهه بهرمند شوند.

البته خریداران تمامی خودروهای هیبرید نیز در شرایط نقدی و تسهیلاتی از هدیه ویژه ۷سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید بهرمند خواهند شد.

سلام تاکسی ، با 110 پریوس هیبریدی وارد ناوگان شد

رضایت فراتر از حد انتظار خریداران پریوس

مشتریان تویوتا پریوس آسوده باشند، خریداران CHR منتظر

آغاز ثبت نام تست درایو عمومی تویوتا پریوس + شرایط

علامت تجاری لکسوس خبر از مدل جدید NX 300 می دهد

لکسوس RX پس از چند سال غیبت، با دستی پر به ایران برگشت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی